Gå til innhold

Når kan man settes igang??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo mange som må få ut baby før den kommer av seg selv, pga. sv.forgiftning, sv.kløe og om det er noe med fosteret som gjør at det må ut..

Får man kun KS da, eller kan man bli satt igang på sykehuset og gjennomføre vanlig fødsel?

Og hvis man kan det, fra og med hvilken uke?

 

Håper veeeeeldig på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å ha hørt at de ikke så ofte setter igang før du er 37+0 , og at det da ofte blir keisersnitt isteden dersom det er komplikasjoner o.l. Men det er jo mange tilfeller hvor man må ta keisersnitt etter 37+0 også da... jeg er absolutt ikke en ekspert på dette området, men det er nå slik jeg har forstått det. det kommer jo sikkert også an på hvilke komplikasjoner det er snakk om...

 

kan jo også hjelpe deg å dytte opp tilfelle noen vet noe mer eller har erfaring!

Skrevet

Med mindre det er akutt at babyen må ut settes man igang.

Dersom det ikke er komplikasjoner som gjør at det er akutt men at mor feks har nervene i klem vil man bestrebe smertelindring for mor frem til uke 37 for så å sette i gang da.

 

 

Skrevet

Jeg håpte å bli satt igang før tida siden jeg regner med at h*n er stor. Men det hørtes ikke ut som at det var så enkelt i følge jordmor. Har panikk for KS. Men skal på ultralyd å sjekke så håper de kan ordne noe. Nekter å få ut en på 5 kg igjen!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...