Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 ...hennes mann og dems familie i denne tunge stunden. Kondolerer så masse!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Tenner et lys for svigerinnen hennes nå,,,,
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Hennes svigerinne på 27 døde idag.
mamman te JM og M Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 tenner et lys nå!! huff fælt det der ja!! tenker på dem!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 huff da. trist. **tenner et lys i mørket**
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 E alt bra med Tristane...? Herregud for en tragisk skjebne.. Kondolere så masse!
doffine Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Et lys er tent..et lys som skal vise vei, vise varme og ta vare på de etterlatte i denne stund.. Kondolerer igjen, tristane...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Nei, oi...så svigerinnen døde!:-( Dette var triste nyheter...nå kommer tårende strømmende. STOR klem til de...er så fryktelig trist!:-(
Som Natt & Dag Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Takker for omtanken jenter. Jeg sitter her og har problemer med å forstå at hun er borte.... Tenker på dumme trivielle ting som at huff, jeg har jo ikke levert tilbake filmen jeg lånte av henne... Har lyst til å spille wow, for å klarne tankene, men vet at det er mange i spill som kjente henne og som fikk med seg at hun ble syk. Jeg vil ikke være den som forteller det, det må nesten min kjære få gjøre selv, det er jo hans søster... Min veksler mellom å grine og være apatisk. Selv klør jeg som en gal, har fått elveblest som en reaksjon på sjokket. Vi har sendt Lillegutt til faren hans, vil ikke at han skal se oss sånn som dette.... Dette er virkelig en vond, vond natt....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 Uff dette hva kjempe trist.Tenker masse på dere..
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 Tenner lys....kondolerer...ord blir fattig i en sådan stund....
;);)MAYYA;);) Skrevet 2. juni 2007 #19 Skrevet 2. juni 2007 så trist kondelerer så mye tenner ett lys nå i natt.. hilsen veslemøy
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. juni 2007 #20 Skrevet 2. juni 2007 åh jeg grøsser... Leste om svigerinnen din i går Tristane. Så forferdelig trist dette var. Kondolerer til familien, tenker på dere!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 2. juni 2007 #21 Skrevet 2. juni 2007 Huff.....trist!!! Kondolerer så masse tristane !! :`(
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. juni 2007 #22 Skrevet 2. juni 2007 off, så grusomt! kondolerer ;( Eg leste om historien i går, grusomt!
Mor til en stor og en liten Skrevet 2. juni 2007 #23 Skrevet 2. juni 2007 Huff!! Dette var skikkelig trist! Ord blir fattige i en slik stund. Vil bare si at vi tenker på deg ,din kjære og deres familie i denne tunge stunden. Kondolerer så mye!!!!!!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 2. juni 2007 #25 Skrevet 2. juni 2007 Uff så leit å lese. Føler meg neste litt teit nå.. Her går jeg og er bekymret for dårlig vær til konfirmasjonen i morgen. Men herregud.... En så teit bekymring egentlig. Jeg er glad for at familien er her. Det er det som teller. Ikke det teite været... Sender en gedigen varm og god klem til hele din familie Tristane. Føler med dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå