Gå til innhold

Utro eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man dersom man har mistanke om at samboeren kan ha vært utro i form av kyssing og kosing, dersom han selv har vært for full til å huske om det har skjedd eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opplevde dette for ikke så lenge siden, da jeg ble beskyldt for å være den samboeren hadde koset seg med. har litt bekjentskap til dette paret så hun ringte meg. tror ikke hun ble noe særlig betrygget, og jeg syntes det var veldig ubehagelig da jeg følte at hun ikke trodde på meg uansett hva jeg sa. ingen av svarene var gode nok, liksom. tror hun hadde bestemt seg på forhånd for hva hun ville høre..

det hadde ikke skjedd noe mellom oss, men du kjenner nok din partner best selv. tvil er ikke noe særlig. enten kan du stole på at han bare vil ha deg, og ikke legge så mye energi i det. eller så kan du sikkert plage deg selv med det en god stund.

vi har ordnet opp i det nå, da. heldigvis.

Skrevet

uff er lite man får gjort da. Hvis ikke man kjenner noen fra festen. Som kanskje kunne ha "sladra"... Er ikke noen stor trøst, men det kan ikke ha betyd så mye, hvis han ikke husker noe og var så driiiita...

Men det kan jo hende det ikke har skjedd noe heller da...

Skrevet

Hvordan pleier han å være når han er så drita og du er med på festen da? virker han som en som blir opptatt av andre damer i den tilstanden? får jo en pekepinn der...

Skrevet

som regel er han ikke drita i det hele tatt!tror ikke han har vært så full siden før vi ble sammen, og da skjedde det jo noe hver eneste gang. Så han er jo selvklart lei seg nå både fordi han ikke klarte å ha kontroll over seg selv og fordi jeg så han sammen med ei anna ei da jeg skulle hente ham. De gjorde egentlig pent lite foruten at hun sto og strøyk han over brystkassen og var veeeeeldig "close". Kroppsspråket sa egentlig alt der. Han tviler jo på at det har skjedd noe, for det er ikke sånn han er(i tillegg til at han var på fest sammen med felles venner av oss). Men på en annen side så drikker han aldri så mye. Han syns selv dette er en veldig ekkel situasjon og sier at dersom det hadde vært jeg så hadde han blitt veldig lei seg og usikker.

Foreløbig så er den eneste konsekvensen av dette at han rett og slett ikke får drikke sånn at han blir så uansvarlig og ute av kontroll. Noe han var helt enig i, for vi mener jo begge at når man er i et så seriøst forhold som vi er så skylder vi hverandre å ha kontroll.

Så jeg går nesten ut i fra at dette er noe vi glemmer etterhvert...men siden han kom hjem natt til fredag har jeg ikke latt ham få ta på meg, kysse meg ellernoe. Får ikke helt til å la ham gjøre det enda...det blir vel også en slags konsekvens.

Nei, jeg vet ikke jeg.Det går vel over...

Skrevet

glemte å signere med HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...