ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 ja- myk som en leppe- moden hard som en nesetipp- ikke moden
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Det kan jo bety at jeg føder før 15.august... For jeg har begynt å modnes.... Eller,legevaktlegen sa jeg ikke var helt medgjørlig når jeg lå på senga der(for hvem liker at en fremmed graver deg oppi musa da..??),men ho syntes at livmorhalsen min var myk og det er jo ikke helt vanlig i uke 28+3 (snart 2 uker siden..). Hadde hatt noen nedpresskynnere,og som den nervøse 1.gangs jeg er så stakk jeg innom legevakta siden jeg var i nærheten(eller stakk opp på føden,men de sendte meg ned for de var litt busye)..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 faktisk i uke 28 var det en lege som skulle sjekke meg også pga magesmerter, og jeg ringte føden, som ville at jeg skulle dra på legevakten for en sjekk (langt til føden) hun legen da, ble så usikker på hva hun kjendte, så hune hentet en annen lege, som også ble usikker de prøvde å få tak på en jm, men det var ikke mulig (bor i en møkka kommune som ikke gidder ha jm) det endte med at de sendte meg to timer i bil til føden for at en jm , som er ekspert, skulle sjekke meg da var den ikke myl eller moden eller noe likevel, helt fin- 3.5cm lang tapp og lukket så tror ikke legene helt vet hva de snakker om (noen selvsagt men de fleste sjekker sånne ting ganske sjeldent, så de får ikke så stor erfaring- hvertfall ikke før de har vert leger en del år+ at det er ikke en del av rutine-undersøkelsene av gravide, så selv om de har gravide pasienter de følger opp, skorter det likevel på erfaringen med å kjenne etter modning... ????? ) (min teori altså) jeg ble nemmelig litt sur for at hun der legen der var så "dårlig" at jeg måtte reise kjempe langt med vond bekkenløsning bare for at noen andre skulle sjekke meg- måtte legges inn tilogmed, fordi det var så seint på kvelden når vi kom deit, og jeg hadde vondt av å kjøre så lenge (ville blitt 4 timer tilsammen) så tror ikke du skal bekymre deg for for tidlig fødsel fordi om legen sa du var myk.. ?
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Kjipt at du ble dratt rundt for ingenting da:p Tror jeg hører med JM på torsdag.(eller på sv.kurset på onsdag).. Så kan ho sjekke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå