Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hehe jeg går stadig borti saker og ting med magen... og gubben dytter ofte til magen om han for eksempel går forbi meg fordi han glemmer at den er så stor..
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg kikker i speilet og tenker,jeg er ikke såååå stor.. Og så tar jeg magebilde. Får like stort sjokk hver gang;)
gullet kom 03.07.07 Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 innimellom når jeg må strekke meg etter noe.... skikkelig ubehagelig.... ser frem til at junior kommer ut og jeg blir mindre...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 hehe ja gubben tar bilder av magen min, og hver gang sier han oi.. ja nå ser jeg at du er blitt større ja... hihi.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Prøvde meg på en pedikyr i dag. For jeg er jo "ikke såååå stor". Funka dårlig. Stressa masse og fikk vondt i ryggen:p Hehe..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 **ler** synes jeg ser deg..hehe.
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 jeg slår til magen med døren hele tiden... Så skraper jeg meg opp på den dingsen som holder døra igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå