Gulosten™ Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 For en fantastisk tur!! Vi har sett Louvre utenfra, Notre Dame utenfra, litt av innsiden til Gallerie Lafayette, Les Printemps, tror vi fant noe som var Les Halles... Gikk fra Place de la Concorde opp Champs Elysees til Triumfbuen, og var ved Eiffeltårnet 2 ganger. En gang om kvelden da det var opplyst og det ble tent sånn sparkles i tillegg, da gikk vi trappene opp til 1. etasje. Den andre ganger var vi der på dagen, og var helt oppe på toppen i 3. etasje!!! Kjørte båt på Sienen, ble eksperter på Metrosystemet på null komma niks, og var sånn litt i nærheten av Tour Montparnasse. Drakk kaffe og spiste doghnuts på en Starbucks, spiste middag på Champs Elysees alle 3 kveldene, shoppa på Disney Store og drakk litt rødvin! Sitter igjen med MASSEVIS av gode minner. Det eneste som var litt kjipt var at det regna og var kaldt og surt både søndag, mandag og onsdag, men det var fint på tirsdag da vi var helt oppe i tårnet. Da vi skulle hjem bomma vi på flyavgangen, måtte betale 2800 kr for å booke om billettene (sure penger ja....) og måtte vente 9 1/2 time på neste fly......... Her er noen av bildene, la bare inn 20 av ca 250.... http://s202.photobucket.com/albums/aa252/Guro26/Paris/?action=view¤t=IMG_3267.jpg
snirkeline Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Høres ut som om dere har hatt en herlig tur:-) Aldri vært i Paris,men håper å kunne dra dit en gang. Surt med pengene for ombooking da:-( Så fine bilder,kjempenydelig jente dere har:-)
Gulosten™ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Hvor så du egentlig bilde av jentungen...?
Plug in babies Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Paris er en nydelig by! Dere fikk gjort masse på bare 3 dager, stemmer det? Vi var der 10 dager, men likevel så følte jeg at vi ikke hadde nok tid til å se på alt...
Gulosten™ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Ble jo faktisk omtrent 3 dager ja:) kom så tidlig på søndag at vi fikk gjort en god del da. Også hadde vi mandag og tirsdag, og onsdagen tilbragte vi på Orly.....! UTSØKT kjedelig... Hehe. Er litt trist at vi ikke fikk med oss Sacre Ceur, men "there`s alwas next time...."
Plug in babies Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Nei, det fikk vi heller ikke sett, men gleder meg til neste gang, så jeg kan få sett Montmatre og Sacre Coeur! Hørtes ihvertfall ut som dere hadde en hyggelig tur! )
snirkeline Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Dulosten&Soff Så bildene av dere på profilen din:-) Klikket på nicket ditt.(men det var ikke bildene fra Paris-turen...he,he,begynner å bli litt trøtt:-)
Gulosten™ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2007 Aha... Ble bare litt nysgjerrig:) Nå har jeg forresten endret profilen min litt, så infoen om oss der er riktig... Hehe.
snirkeline Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Ok:-) Tenkte jeg skulle skrive litt på min og få lagt inn noen bilder jeg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå