Gjest Skrevet 3. juni 2007 #26 Skrevet 3. juni 2007 Huff er det noe å bry seg med da...jeg er nok på listen fordi mange spør meg om råd og til tider er jeg her inne nokså mye... Men å si at jeg ikke har andre ting til å fordrive tiden min på HAHA. u har helt rett...jeg har INGEN venner...ikke noe normalt liv... Ha en flot dag da HI Klem i sommervarmen fra nord norge....(som skrives med stor bokstav)
blond Skrevet 3. juni 2007 #27 Skrevet 3. juni 2007 Å ligge øverst på mest aktive-bruker-listen er ikke synonymt med å bruke veldig mye tid her inne. Det er fort gjort å skrive en haug med innlegg og det er fort gjort å ha brukt en haug med timer her inne uten å produsere mange innlegg...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #28 Skrevet 3. juni 2007 Er vel ikke sååå vanskelig å finne ut hvem som ligger på de topp-listene da råddåræv og alle dere andre dustemikler. Se litt nedover på hovedsiden. Forøvrig: noen må jo faktisk stå på topp på den lista, men hvor mye eller lite tid, hvor effektiv eller ineffektiv de måtte være, det drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiter jeg i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå