Gå til innhold

Noen fra Nedre/Øvre Eiker eller Drammen her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har akkurat testet positivt... og lurte på om det var noen i nærheten som også hadde gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vel mede tilbake til deg :) Du har selskap av en Drammenser i denne terminklubben :) Kanskje vi blir fler etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Er fra Drammen jeg, men har bodd i Oslo de siste åra. Men er en tur innom Drammen iblandt og besøker familien.

Når har dere termin og hvor skal dere føde? har ikke tenkt på det enda, men hvis alt går bra helt ut, så vil jeg nok føde på Ullevål.

Hvor gamle er dere da? Jeg er født i 84.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du:-) jeg har også termin12 feb. har ikke helt tenkt på hvor jeg skal føde enda, er liksom så lenge til, men blir vel på drammen sykehus. har ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid:-) men vi gleder oss til en spennende tid:-) jeg er født i 81.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe samme her, skjønner ikke helt enda at vi skal ha barn. Bare vet at vi er glade for et eller annet men helt uvirkelig. Skulle være med svigerinna mi og kjøpe babyklar til niesa mi, og da ble plutselig at litt klarere. Har du /dere prøvd det? Helt sprøtt å se barneklær og leker nå enn det det var før. Helt utrolig at vi skal få levende vesner som får plass i de bittesmå klærne:)

Hihi ikke helt umulig at vi kanskje vet om hverandre eller bare har gått forbi hverandre i Drammen. Litt tidlig enda å avsløre identitetene våre da, men blir moro å se når den tid kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bor og i Drammen! Termin 26. februar, og gleder oss masse. Er innflytter, men trives så godt at jeg tror vi blir lenge ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...