mamman te JM og M Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 der tror ikke jeg nei!! har ikke sett eller hørt det nei!!!
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 hvor i landet har du kjøpt da? (hm, lenge siden jeg har vært og handlet klær....)
desember-nurk=) Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Hei! Vero Moda (Bestseller) har et eget merke som bare fører mammaklær. Merket heter Mamalicious. De har veldig mye fint=)
mamman te JM og M Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 sorry men det hadde ikke jeg fått med meg!! sorry!! :) litt flau nu sju!!!! :)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 De fører en butikk på Årnes ihvertfall!
Mariana_K Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 De selger Mama licious på Majorstua. Svangerskapet heter butikken... Ligger like ved Majorstukrysset :-) Mye fint!
gladbaby Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 De mama-licious hos Louise mammaklær på Gjøvik, også. Jeg kjøpte meg et kort linskjørt der før helgen som bare kostet 200 kroner! Kjempemye bra klær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå