Gå til innhold

Tror dere Celina Middelfart kan få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tror ikke jeg, hun lever med minst 1 elsker, for hva slags pent kvinnemennske som henne klarer og leve uten sex og flere essensielle ting her i livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?????

aldri tenkt over det.

Skrevet

Prevansjon, lille venn... Nå til dags er det faktisk mulig å ha et aktivt sexliv uten at det blir barn av det. Ikke alle ønsker å få barn heller, men det betyr ikke at de er ufruktbare av den grunn *sukk*

Skrevet

men har hørt rykter om at hun er en av prøverene inne på barn i magen

selvfølgelig som anonym

Skrevet

Celina er kul.

og fornuftig.

Skrevet

Det er faktisk ikke alle som VIL ha barn c",)

Skrevet

Riktig ¤tåa¤, dessuten fått inntrykk av at de i den "klassen" får barn sent, el adopterer.

Skrevet

Hvor gammel er hun da?

Skrevet

Herregud, alt man skal bry seg med... Har du virkelig så innholdsløst liv at dette er noe du går og grubler over, ja da bør du seriøst vurdere å få deg en hobby (utenom dib) eller kanskje bruke mer tid på barna dine istedet for å sladre om andres manglende sådane!!

Skrevet

tror hun er for opptatt av renslighet til at hennes stakkars elsker får lov til å slippe sæden sin inn i henne.. det ser heller ikke ut som at hun vet hvorda man lager en baby.. frøken pripp spør du meg.. og hvorfor skal man ikke bry seg? hadde livet vært noen moro da?? jeg sier bare go se og hør!!!

Skrevet

Hun er kvinne...........i sin beste alder...........ettertraktet av menn...............,ja jeg tror hun KAN få barn..............hvis hun vil.

For et utrolig idiotisk spørsmål!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...