Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Det tror ikke jeg, hun lever med minst 1 elsker, for hva slags pent kvinnemennske som henne klarer og leve uten sex og flere essensielle ting her i livet?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Prevansjon, lille venn... Nå til dags er det faktisk mulig å ha et aktivt sexliv uten at det blir barn av det. Ikke alle ønsker å få barn heller, men det betyr ikke at de er ufruktbare av den grunn *sukk*
anonyn Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 men har hørt rykter om at hun er en av prøverene inne på barn i magen selvfølgelig som anonym
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Riktig ¤tåa¤, dessuten fått inntrykk av at de i den "klassen" får barn sent, el adopterer.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Herregud, alt man skal bry seg med... Har du virkelig så innholdsløst liv at dette er noe du går og grubler over, ja da bør du seriøst vurdere å få deg en hobby (utenom dib) eller kanskje bruke mer tid på barna dine istedet for å sladre om andres manglende sådane!!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 tror hun er for opptatt av renslighet til at hennes stakkars elsker får lov til å slippe sæden sin inn i henne.. det ser heller ikke ut som at hun vet hvorda man lager en baby.. frøken pripp spør du meg.. og hvorfor skal man ikke bry seg? hadde livet vært noen moro da?? jeg sier bare go se og hør!!!
Eat sardines and die Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Hun er kvinne...........i sin beste alder...........ettertraktet av menn...............,ja jeg tror hun KAN få barn..............hvis hun vil. For et utrolig idiotisk spørsmål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå