Gå til innhold

Svar skravlekjærringer!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk!

Hvordan kan jeg vite om at 2 dager med litt feber,ubehag og dårlig appetitt og nå tildekt med store røde prikker er en reaksjon på 15 mnd vaksinen og ikke røde hunder/meslinger?

Please svar de som vet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakte legen å få tatt en prøve...?

Skrevet

Ok! regner kanskje med at hun hadde hatt enda dårligere allmenntilsand hvis hun hadde hatt en av de nevnte barnesykdommene men en blodprøve finner vel det raskt ut...

Skrevet

Det kan også være det som min sønn fikk på den alderen etter det samme som din har nå. altså en reaksjon på feber, muligens en barnesykdom. er helt ufarlig og går over av seg selv. gutten min var prikkete i ca 1 uke etter 2 dager med feber. røde hunder og meslinger er svært svært uvanlig her i norge, det forekommer så og si aldri, med unntak av innvandrere, de har jeg hørt kan få noe av dette.

Skrevet

med andre ord det er helt vanlig å ha en slik kraftig reaksjon på 15 mnd vaksinen. Litt skummelt synes jeg.....men sikkert bedre enn å få de sykdommene vaksinen gjelder for...regner jeg med ;-)

Skrevet

muligens at barnet ditt har fått feber av vaksinen, det kan jo skje, og at det da har kommet utslett etter at feberen var gått bort, det er veldig vanlig at de får det. Du kan ta en test, ta et vannglass på prikkene eller dra fingeren over di, dersom de blekner og blir nesten borte så er det helt ufarlig, dersom de ikke forsvinner ville jeg fått tatt noen prøver hos legen. Jeg trodde også at det var meslinger eller røde hunder, men fikk besjed av legen at det var pga feberen og at prikkene måtte bare få gå over av seg selv. Regner med at de ikke klør eller er blemmete? Ja det er litt skummelt, men som oftest er det helt ufarlig =)

Skrevet

nei hun reagerer ikke på prikkene heldighvis ;-) ja det er nok som du sier en reaksjon å vaksinen....ville bare være helt helt helt sikker ;-)

Skrevet

Da jenta mi fikk vaksinen fikk hun feber i over 40 og røde prikker over hele kroppen. Var skikkelig dårlig. Noen barn får denne reaksjonen av vaksinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...