taswe Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Skal bare ha med et sett som hu skal ha på seg når me reise heim. Ellers skal me bruka det de har på sjukehuset mens me ligge der. =)
PintSizedDictator Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Må ha med ett sett som babyen kan ha på seg når dere drar hjem...ellers e det vel trøyer å få låne der, og body tror eg. Da eg fødte i 2002 så fikk vi en body som sto "Denne siden opp" på på magen...
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg skal ha med et par bodyer,sokker og sparkebukse pluss det babyen skal ha på seg når vi skal hjem Regner med og bruke noe av klærne vi får bruke på sykehuset,men litt greit og ha med seg egne klær i tilfelle en heller vil bruke det=)
Twins i magen <3 Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 vet en del sykehus oppfordrer til å bruke sykehusets babyklær mens man er der, da det er fort gjort at private klær havner på fellesvaskeriet ved en glipp hvis noen av pleierne steller osv. kjipt å miste klær av den grunn.. så jeg planlegger å kun ha med hentesett (to stk - må se an været). men kan tenke meg at det verker etter å ha på knøttet fine klær man har kjøpt selv eller fått, i fht de kjedelige sykehusklærne...
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg skal ha med private babyklær på sykehuset. Han skal se ut som VÅR baby fra dag en, og ikke som sykehuset sin Klærne er pakka allerede. Jobber selv med babyer på sykehus, og forbinder sykehusklærne med syke babyer....(litt rar, jeg da). Noen sykehus synes det er greit at man har med private babyklær, mens andre vil at man skal bruke deres.
Mamsebamsen Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 På sykehuset i Tromsø har de brillebukser og sånne knytetopper. Overdelene sklir jo gjerne opp hver gang man løfter babyen, så de blir lett mellombar da. Jeg har fått anbefalt å ta med egne klær, i hvertfall noen bodyer, for å beskytte navlen den første tiden. Er visst greit å slippe for mye mekanisk slitasje og bakterier der. I tillegg anbefalte jordmor å ta med sokker (det har de ikke der) og tynne bomullsvanter så de ikke klorer seg opp. Jeg kommer også til å ta med en tynn inne-lue, så han slipper trekk på ørene og høye lyder blir litt dempet.
*RutIetutt* Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Kommer til å bruke de teppene vi får låne på sykehuset mens vi er der og pakke med en body og hentsett som vi tar henne med hjem i. Gjorde dette sist også, og funket utmerket syns jeg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå