Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 det har seg slik at jeg er en av de som har bollemus:) lurer på om det er postivt eller negativt??
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 positivt om du kommer å rir meg med den. 19 cm venter på deg!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Seriøst.. lurer på om det blir sett på som bra, eller dårlig?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Det spørst jo egentlig hva du mener det da. Bollemus er jo egentlig en generell betegnelse for fitte. Men regner med at du siden du spør har en stor mus\ kjøttfull eller alt etter som man forklarer det. Det kommer nok ann på hvem du spør, er nok mange som liker forskjellig. Men du kan jo trøste deg med at menn generelt liker fitte jævlig godt nesten uansett hvordan den ser ut. Innenfor visse grenser selvfølgelig. Men seriøst, er det mulig å få se et bilde? for å bedømme. Da skal du i allefall få et ærlig svar. Vanskelig å ellers gi deg noe konkret svar
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 ett par menn jeg har vært med har kommentert det, men sagt at de synes musa mi er fin... synes egentlig det selv også, bortsett fra at jeg synes den vises litt mye hvis jeg ligger på ryggen og soler meg på stranda f.eks.. bare lurte på om det var noen som visste konkret om bollemus var omtalt som bra eller dårlig lissom...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 refererer til svar over. Ingen bakdel at den synes når du ligger på magen å soler deg. Det er slikt som gjør oss menn kåte. Tenner nesten bare jeg tenker på det. Ja det er et positivt ladet ord, fornøyd nå, he he
Pikken-som-har-gjort-jobben Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Bollemus er supersexy! Personlig synes jeg bollemus er det deiligste, utrolig sexy å se ei jente som går opp i bro, da kommer bollemusa skikkelig fram. Hvis noen synes det buler for mye i bikinitrusa så glem det, kan ikke bli synlig nok for meg ihvertfall!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Personlig mener jeg bollemus hører fortiden til. Beskrivelsen passer til livstidsmedlemmer i kvinnegruppa Ottar og eneste mannfolka som tenner på slike bollemus er desperate mammadalter som tar det første og beste de kommer over, Enkel sak og dandere bort bollemusa, hvis man gidder da:-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Flott ypperten.Du kan det med å svare mennesker som lurer på ting du. Hadde du bare brukt de tomme ordene til noe fornuftig. Alt håp er ute for deg.Lei for å måtte meddele deg det:-(
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Hør her lille venn. Jeg må vel få si meningen min angående bollemus jeg også:-) Bollemus er slik vi fra trøndelag oppfatter det: En jungel av hår rundt høna som absolutt burde vært stusset litt i kantene og klippet lengden en god del på. gjerne bruk barberhøvel også.. Jeg hater faktisk å få kjønnshår i munnen eller at senga ser ut som en massakre av slike langbeininnsekter (øyenstikkere). Jeg synes bollemus er stygt og forferdelig og kan utvikle sprutbrekkninger hvis jeg ser kvinnfolk som tydelig har ei bollemus der de går med trang bukse osv osv:-) Ta heller frem hekksaksa fremfor å tving meg til å like viltvoksende dåsehår..urrrgggghhhhhhhhhh..kvalmt:-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Da vi var yngre var bollemus ett slengord, og ett negativt ord. Nå som vi er voksne er bollemus positivt. Skjønner meg ikke helt på det der, men min mann er veldig godt fornøyd med bollemusa hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 Eh, fra en trønder til en annen; Når ble bollemus ei mus med en skog av hår? Har jeg aldri hørt. Bollemus er... ikke benmus! Den buler litt. Kjøttfull (ekkelt ord men...) var det noen som sa. Det har ingenting med hår og gjøre.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #15 Skrevet 8. juni 2007 Helt rett ! Dryppert...! Mulig du må oppdatere deg litt på denne fronten....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 jasså. har vi uhygeniske trønderdamer her som ikke gidder å stusse hekken??? Skal jeg oppdateres???? Mulig dere late kjerringer som ikke gidder å ta den intime shaven på død og pine skal omprogramere meg til å like bollemus, men ALDRI i verden om jeg noen gang kommer til å like slikt..urgggh. Dessuten hvis noen har har et bilde eller en link til hvordan en bollemus i medisink forstand ser ut så bør dere hoste opp den med en gang!!! blir pinadø kvalm av dere som lar hekken gro villt nedentil!!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #17 Skrevet 8. juni 2007 å yppert, bare vent til du får kjenne på bollemusa mi, du kommer til å elske den å smaker deilig gjør den å!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #18 Skrevet 8. juni 2007 Det tviler jeg sterk på at den gjør. Tipper den minner om en blanding mellom stålull og et julenek. Urrrrgggghhhhhh:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå