RLDO Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har vært det før og blitt operert. Måtte fjerne den ene egglederen. Har vært igjennom tredje prøverørforsøk nå med negativt resultat. Men i dag to uker senere har jeg så vondt i høyre side. akkurat som jeg hadde den gangen jeg hadde en exu. Kan et foster feste seg på¨den siden man fjernet egglederen? Noen som vet?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 nei, forsteret kan ikke feste seg på den siden. Men egget kan gå over fra høyre side og til den friske siden som egglederen fungerer på. Kroppen ordner opp selv :-)
RLDO Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Takk for svar. Blir litt bekymret siden det er samme smerter som starten sist det var svangerskap utenfor livmoren. Tror jeg tar en test i morgen sånn for sikkehets skyld.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Det at du har vondt i høyre side kan også være et resultat av operasjonen du hadde. Gjetter at du ble operert ved hjelp av kikkhullsmetoden? Det kan også være en liten vanncyste som har bristet (helt ufarlig) og skapt en mini blødning som da irriterer bekkenet ditt...som igjen vil oppleves som smerter for deg.
RLDO Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Ble operert ved hjelp av kikkhulsm, men det er 8 mån siden. har vært igjennom to prøverørsforsøk siden da.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Skjønner, men i aug er det 2 år siden jeg ble operert med kikkhulm for første gang...og jeg har stadigvekk hatt smerter i magen/høyre side, og gjerne ned i høyre ben også.
RLDO Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 De har også jeg hatt..... Men ikke på den måten som nå. Har du også vært igjennom prøverør? Tror jeg tar en test i morgen for å være sikker. Takk for at du svarer meg, blir litt redd.....
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Nei, jeg er gravid nå og har blitt det på den normale måten. Hadde veldig vondt i magen 19 mai...øverst i magen og på høyre siden...trodde det var premature rier....skikkelig vondt, men det viste seg å være blindtarmen og infeksjon på høyre eggstokk.Ble operert 20 mai. Mulig det er noe slikt med deg da? Ville uansett fått sjekket om jeg var gravid om jeg var deg...og hva den vondten evt. kan komme av.
RLDO Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2007 Har ikke så vondt at jeg tror dt er blindtarmen, men skal ta en test i morgen. Skal legge meg nå. Lykke til med graviditeten:o)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Trodde ikke det var det jeg heller. Takker, og lykke til videre med deg også ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå