Gå til innhold

trur jeg ler meg ihjel......................................

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud , ser på den helskrudde profesoren2 på tvnorge!! en hamster vokste å ble kjempe svær, så skit han svære runde bæsjer på folka!!! herregud, bare jeg som har så syk humor??? ler så hele meg rister her!!!!!!!!!!!!!!skikkelig dårlig film!!! men hva gjør man ikke når man er hjemme alene!! tihi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gliiiiiiis-))))

Skrevet

Stakkars manneeeeeen:( Hn som får sparken altså.. Syns såååååå synd på ham jeg:(

Skrevet

ja herregud!! helt patetisk!!!! :) :) bra det ikke er bare meg med så syk humor!!! tihi!!! bra jeg er hjemme alene trur jeg!!!! :) :) fnis.............

Skrevet

Blir rent flau av sånne filmer eg:P Klarer absolutt ikke å se på, for det e så ufattelig langt fra min humor som ooverhode mulig...på lik linje med Borat og sånt makkverk hehe....

Dere har samme humor som mannen min...E en grunn til at han aldri får velge komedie hvis vi skal leie film;)

Skrevet

Syns det er best når han møtte gutten på gata jeg:P "look mom! There's the Hampsters bitch!!":D:D

Skrevet

hahahahahahahahahahah.................. jeg ser bestandig slike dårlige filmer, men må se de for da får jeg meg en god latter!!!! :) :) huff gir opp meg selv nu trur jeg!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Skrevet

jeg satt også å så på den nå,hahhaa,syns den var morsom jeg...drit dårlig film,men måtte le av den :)))

Skrevet

Jepp! ;)

tihi! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...