*vilsågjerne* Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Noen som har fått vite feil kjønn ved ultralyd??
-Lady Godiva- Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Jepp:o) Med førstemann fikk jeg beskjed om at det var gutt,men ut kom ei lita tulle... Fikk beskjed om gutt denne gangen også,men denne gangen viste hun oss utstyret og forklarte tydelig hva som var hva,så jeg regner med det er riktig denne gangen...
Lita1 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Leger og helsepersonell sier jo at en jente kan være en gutt,men en gutt kan bare være en gutt:) Tror uansett det er mange som har fått seg en overraskelse når de har født. En venninde av meg fikk beskjed om at hun ventet en liten jente.Ut kom en gutt på 4 kg:)Så alt kan jo skje...hehehe....
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 De kan ta feil på gutt og. Noen jeg kjenner fikk beskjed om at de fikk gutt og ut kom ei jente på 3.5kg;)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 tror heller det er slik at en jente kan bare være jente, mens gutt kan være begge deler. hvis ei jente har navlestrengen mellom bena kan hun se ut som en gutt, men hvis de ikke ser noe der må det være jente:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 En kan overse luren hos jenter og tro at testiklene er kjønnsleper. Så det er oftere at det blir sagt jente, som viser seg å være gutt. Fordi luren har gjemt seg. Når de sier gutt, og det viser seg å være jente er det navlestrengen som har ligget slik til at det har blitt tatt for å være en lur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå