børdi Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Etter snart 8 uker uten bad har jeg fått DUSJ.......................:-) åååååååå så godt det var å dusje hjemme hos seg selv... hehe... VAsken og sånn settes opp på søndag.... godt å bli ferdig med badet altså.... drittlei nå...........
FrkForsiktig Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Grattis!!! Men hvordan har du holdt ut?? Dusjet hos naboen, eller?
børdi Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 har samlet unger og alt og badet og dusjet hos søsteren min... stress
mayaya Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 åja, DET er deilig det, når badet blir ferdig! Vårt ble ferdig 2 dager før termin, det..!!! *puh*
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Det er deilig ja.. vi hadde 14 mnd uten dusj vi... Dusja på jobb, på trening og hos familie.. aldri igjen;=)' Hadde bare do og vask...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå