Gå til innhold

Da drar vi til Alcudia om 7 timer og 3 kvarter... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo selvfølgelig meldt dårlig vær... Med min flaks, så burde jeg jo egentlig regna med det..! Men, vi får ta det med et smil...

Da får det bli mye shopping i stede!! :)))

Dere får ha en super uke her hjemme!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal dere bo??

Så og si oppvokst på Mallorca jeg, hehe....

Vært her 15 ganger. Mest på Alcudia....

Åh!! Drømmeplass!!

Hvis dere skal bo på Sea Club blir jeg VIRKELIG misunnelig!!

*hils pedro i baren, hehe* (kødder....)

Skrevet

Vi skal bo på et leilighetshotell som heter Ses Fotges.

Aner ikke om det er bra eller ei, men det så da ok ut. :)

Gleder oss til å dra da, for det ser ut som et fint sted å dra med små unger...

Skrevet

Hvem reiser man med for å bo på Sea Club? Vil til Alcudia med ungene neste sommer!

Skrevet

http://www.expedia.no/pub/agent.dll?qscr=dspv&htid=1156919&crti=4&mdpcid=expe.no.001.010.01.ExpediaHotelImagesNO.Hotel_Review&eapid=327-30035&&zz=1180731919019&

Dette er virkelig en FIIN plass å reise med små barn. Flott leilighetskompleks. Google på sea club alcudia å se hva som kommer opp. Husker vi reiste med Tjæreborg, men ikke de siste gangene. Enten Saga eller Star Tour. Mener det var Star Tour, men er ikke sikker....

Skrevet

Takk takk! :-)

Skrevet

Heldiggriser:) Vi var på Mallorca, Alcudia midt i mai, knall plass det. Vi bodde på Paraisio del Alcudia.

Sjefen min var på Ses Fotges fjor, har best tur dit igjen i år(juli). De hadde det helt topp der med sine 2 barnebarn på +- 10. Så i år går turen med barn og barnebarn (fra 4 til 12 ca). Et stykke inn til Alcudia sentrum/havn/gamlebyen, men det er helt klart verdt et par turer inn ditt, kjempekos der. Det går lokalbusser, taxi koster kanskje 10 euro, er fort kanskje 6 km(?) inn til havnen i Alcudia.

God tur, godt og varmt der når vi var der(reiste 13 mai), men det blåste veldig. Håper dere slipper vinden. Vår erfaring er at været på www.weatheronline.uk.co stemmer veldig bra:) Der finner du bade tempratuerer også:)

Skrevet

Paraiso D Al....!! Åhh!! FIN plass da....

Mimre mimre, her traff jeg en kjekk gutt ved solsengene jeg selvsagt ble forelsket i.... Hihi, han var tysk og het Dirk.

=)

Skrevet

GLED dere til stranden!! Og gå for all del inn til gamlebyen.... *århh, som jeg misunner dere nå*

Skrevet

gooooooooood tur og kose dere...

xxxxx fingrene på fint vær jeg.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...