Gå til innhold

Noen som har erfaringer og dele ang. Cerazette (?) ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm hva vil du vite?

Har brukt dem siden fødselen for 10 mnd siden, fikk mensen igjen først nå. Ingen blødninger før det som mange andre skriver. Men synes jeg har litt høyere temperamang enn ellers så skal derfor prøve noen andre neste gang jeg er hos lege. Sluttet å amme for 2 mnd siden..

Skrevet

Har brukt dem siden 6 ukers kontrollen etter fødsel for 2 år siden. Har ikke fått tilbake mensen enda, men har en mistanke om vektøkning og hissig temperament som følge av de uten at legen vil bekrefte det.

Skrevet

Vil vite... alt :-p Funker de bra, får man mensen, hjelper de mot smerter, påvirker de humøret osv osv. Vil ha så mange meninger som mulig :-D

Skrevet

Synes forresten og at jeg hadde mer menssmerter nå med dem enn tidligere, men vil ikke påstå det siden jeg bare har hatt en mens.

Skrevet

Fikk en gutt i februar for 2 år siden, og brukt cerazette siden 6 ukers kontrollen. Har hatt blødning kanskje 5 ganger siden da, og da ha den vart i maks 3 dager.. Så ikke mange og lange blødninger som mange andre sier. Ikke merket noe til vektøkning eller temperement ( som jeg vet om, skal spørre sambo når han kommer hjem om jeg ha vært mye sint og sur :) ) eneste negative som jeg kanskje tror har noe med dem å gjøre er sex lysten, ikke alltid den er der...

Skrevet

Brukt dem siden jeg fødte vesla for 8 måneder siden. INGEN negative ting å si om den.

Hverken humørsvingninger, blødninger (IKKE ÈN eneste!!), ingenting....

De er helt topp. Har ikke mer å si om dem.

Skrevet

depresjon og ingen sex lyst!!!! eneste positive var at jeg ikke blødde noe. venninna mi blødde seg nesten rett ihjel. møkkapille.

Skrevet

jeg ble hormonell, gikk opp i vekt (2 kg på en uke!!) og hadde små blødninger.. slutta og satt inn kobber spiral.. ps hadde conludag i en overgang... mye mindre hormoner... de kjente jeg ikke mye til..

men er super fornøyd med kobber spiral!!!!

Skrevet

Denne pilla funker litt forskjellig fra person til person...Hehe, sier egentlig selv. Men ihvertfall, jeg ble hormonell og mista sexlysten med pilla, og jeg fikk ikke mensen da jeg gikk på den.

Venninna mi gikk på samme pille, og hun gikk opp litt over 10 kg i løpet av en 2 mnds periode.

Ikke akkurat de beste erfaringene, så jeg bytta heller til kobber spiral, har ikke godt av flere ekstra hormoner rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...