Gå til innhold

Hvilken Knott er best???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Grå, brun,hvit

I den rekkefølgen.

De hvite spiser jeg helst sammen med en av de andre, to på en gang, altså.

Rutine i forhold til knottspising er viktig!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De brune er minefavoritter, så de grå ( god 2. plass) Og veeeeldig til sist de hvite.

Skrevet

Har meldt meg inn i "foreningen mot hvite knott" hehe

Skrevet

grå

brune

hvite - spiser dem mest på trass

Skrevet

Brun

Grå

Hvit

 

..og så er det julaften i stua når jeg får sånne 'melne' grå/brune!

Da koser jeg meg, da! :)

Skrevet

den grå den hvite er ikke så god. den brune er god, men den grå best, hjelp eg er skikkelig gravid jooooooooooooo. det skal komme en unge ut av meg om 7, mnder. eg skal bli mamma igjenn. sånn lite nødhjelpsskrik fra meg.

 

Skrevet

Selvfølgelig er det den grå.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...