Solskinnsjenta Skrevet 2. juni 2007 #26 Skrevet 2. juni 2007 Grå, brun,hvit I den rekkefølgen. De hvite spiser jeg helst sammen med en av de andre, to på en gang, altså. Rutine i forhold til knottspising er viktig!
boble <3 Skrevet 2. juni 2007 #27 Skrevet 2. juni 2007 De brune er minefavoritter, så de grå ( god 2. plass) Og veeeeldig til sist de hvite.
Nordlyspar♥ Skrevet 2. juni 2007 #28 Skrevet 2. juni 2007 Har meldt meg inn i "foreningen mot hvite knott" hehe
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. juni 2007 #29 Skrevet 2. juni 2007 grå brune hvite - spiser dem mest på trass
SokkeLaila Skrevet 2. juni 2007 #30 Skrevet 2. juni 2007 Brun Grå Hvit ..og så er det julaften i stua når jeg får sånne 'melne' grå/brune! Da koser jeg meg, da!
mammamammamammamor Skrevet 2. juni 2007 #31 Skrevet 2. juni 2007 den grå den hvite er ikke så god. den brune er god, men den grå best, hjelp eg er skikkelig gravid jooooooooooooo. det skal komme en unge ut av meg om 7, mnder. eg skal bli mamma igjenn. sånn lite nødhjelpsskrik fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå