2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har etter at poden ble født for 1,5 år siden hatt hormonspiral og brukt disse Cerzette pillene. Nå bruker jeg ikke noe... annnet en kondom da.. Og aner ikke hva jeg skal velge. Har ikke lyst på hormoner egentlig.. hva anbefaler du?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg klarer meg bra med kobberspiral. Vil ikke ha hormoner heller..
Pysa Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Her hives typen på dør, men jeg syns kondomer er best. Slipper alt klisset :-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 KOBBER SPRAL! Har hørt så mye om hvor vond menstruasjonen blir og at man bør så mye.. Det stemmer ikke her i hvertfall;=) Kjempe fornøyd! Og ingen hormoner!!!¨Hurra!Jeg er meg selv igjen.. det er deilig det!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Det er det jeg også har hørt... og jeg har vært veldig plaget med mens smerter bestandig. Og nå blør jeg nesten mer enn etter fødsel.... vil ikke ha det sånn heller da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå