Gå til innhold

Beskriv dine siste uker


Frøken Smilla

Anbefalte innlegg

Hei. Hovrdan har dere det de siste ukene. Jeg har termin den 27 og ønsker å vite litt mer om hvordan tiden blir fremover. Har nå bare to dager igjen på jobben og det er jeg glad for. Har en bladet følelse av å velding utolmoding og glede meg til den lille skal komme.

Er svimmel og blir fort sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

Ligger ikke så langt foran deg, men allikevel.. uke 37/6 forresten. Har faktisk følt meg bedre de siste par ukene, bekkenløsningen har avtatt.. det føles så godt og ikke trenge å halte avgårde.. Ellers så kunne jordmor fortelle at hodet har festet seg, og at det antagelig var grunnen til mindre vondt i bekkenet! Men når det skal sies blir toalettet ofte sittet på. hehe..så blæra har ikke så veeldig god plass lengre.. Hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig hatt det kjempe fint de siste ukene. har termin 16 juni, og merker nå at det nermer seg. har hatt mase rier i en uke nå, og begynner å bli lei av at det ikke blir noe mer:( har nå 2,5 cm åpning, bare 1,5 cm igjen nå, så er jeg ordentlig i fødsel:) men hvis disse riene begynner å fungere slik de skal kanjeg gå to-tre uker til i følge jordmor. men får se det på den positive siden, har fått beskjed om å slappe av mye og ha masse sex:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hode har også festa seg hos meg. Mitt største problem er å få sove men det har også blitt litt bedre de siste dagene. Får noen kynner men ikke noe kraftig. Føler meg velding stor og har sterk troa på at den lille kommer litt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 39,2 nå. Formen er egentlig kjempefin=) Var hos jordmor i går, og hodet har ikke festet seg enda. Har hatt sterkere kynnere om kvelden i ca. 1 uke nå. Sover litt dårlig om natten, våkner, er oppe noen timer og sover igjen.. I natt våkna jeg av flyalarmen faktisk (på tv, sovna på soffan...) Kjærsten min måtte glise litt da, for jeg skjønte ikke at det var på tv.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...