miss u Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har hatt innlegg her inne tidligere om dette, men det er så vanskelig å finne ut av, og både arb giver og nav kommer med diffuse svar. Samboer jobber 5 på 5 av turnus, som vi har svar på til nå(litt sånn uklart) er han hjemme fri perioden og en på periode, det blir 10 uker til sammen, da vil jo det si ahn går rett i en fri periode, da mener jobben han at han skal være tilgjengelig for arbeid....det vil altså si at vi i verste fall kan risikere at han er hjemme 10 og så jobber 10 uker, da har han jo egentlig ikke fått noe permisjon. Vet noen svarte meg ei gang, det var 3-3 turnus, lurte på om det da var sånn at de måtte være tilgjengelige i neste fri periode? Litt forvirrende dette....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Kan ikke svare deg sånn sett da jeg ikke ha vært borte i det selv.. Men kontakt NAV trygd, dem kan alt om regler til sånne ting.. Så dem kan helt sikkert gi deg et godt svar..
miss u Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 må nesten prøve det, men føler de aldri kommer med noe klart svar, det er akkurat som om de ikke forstår problemstillinga.....men må nok bare ikke gi meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå