Gå til innhold

Flere 2007-mammaer her?


Myntebo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, har ikke vært på treff. Har noen venninner som er hjemme med små, så det har blitt til at jeg har holdt meg med dem. Kunne forøvrig tenkt meg å gå på et treff. Alltid kjekt å treffe nye folk. Hun er bare 4 mnd, så det er for tidlig å ta henne med på lekeland treff. Er det noen som vil være med å gå tur eller noe, da er jeg med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 10. mars. Aldri vært på treff men er stadig inne og ser om det er satt opp noe... Dagene blir litt lange når man er alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Jeg fikk en jente 10. juni og har en gutt på snart 3 fra før. Jeg har også veldig lyst til å være med på treff, trilleturer og liknende. Vi reiser på ferie til helgen og er tilbake i Bergen i slutten av august; vi kunne jo ta sikte på et kafetreff i første uken av september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på ferie fra 17 august til 17 september, så et passer dårlig for min del.

 

Men supert om dere kanskje komme igang med treff og at vi kan fortsette utover høsten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutt født 15 januar.

Ikke vært på DIB treff, (dvs utenom bursdagen til alex, og der var han definitiv minst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann!

Jeg fikk en gutt 23 februar 2007..Kunne godt tenkt meg å møte andre 2007 mødre..

Samboeren min jobber mye vekke, så hadde vært koselig å ha noen å gå turer med, evt andre aktiviteter..:) Bor i sentrum..

 

Mvh Agnete og Leander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

(aggie)

Det passer stortsett heiletida for meg og,går jo heime,skal vi prøve å møttes en dag? Vi bor på Landås og min sønn er 8mnd idag...

 

Hilsen mammen til Roe Henrik..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...