ABC123:-) Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Dette blir ikke nødvendigvis en lang tråd, men jeg føler for å si noen ord om hjemmesider til dere som går med en ny bedrift "i magen". I den tiden jeg har vært mor, har jeg vært innom svært mange hjemmesider for produkter rettet mot barn. Uten å ønske å trekke fram noen bestemte, må jeg si at det finnes enormt mye dårlig der ute. Flertallet av sider ser ut som de er snekret sammen av en "venn av en venn" som gjorde det billig/gratis, uten tanke for at at en profesjonelt utseende hjemmeside er alfa og omega for å trekke til seg nye kunder. Det kan handle om overdimensjonerte bilder slik at kunden må skrolle i det uendelige, rotete menyer, "sensasjonspreget" stil, dårlig språk osv. Min oppfordring er: Legg litt penger i å få hjemmesiden laget profesjonelt. Det vil dere garantert tjene på! Et eksempel på en etter min mening fin hjemmeside, er denne: www.hokus-pokus.no (Garanterer at jeg ikke har noe som helst med denne bedriften å gjøre!)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 ja det var en fin side med mange fine ting:) Selv synes jeg vår egen også er ganske fin sånn designmessig. www.barneparadis.no.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg er helt enig med deg. Dårlige bilder, uproff tekst, stavefeil. Det er 100% avtenning og en sikker måte å få meg til å lukke siden og gå videre. Jeg tenker at hvis vedkommende ikke engang kan lage en skikkelig presentasjon av varene sine; hvordan kan jeg være sikker på at alt annet går ordentlig for seg? Jeg har sett flere websider med hjemmelage produkter der varene legges på et krøllete håndkle oppå sofaen for å bli tatt bilde av. Varen selv er ofte ustrøket, bildet har dårlig lyssetting, kjipe farger og lav oppløsning. Hvis det legges så lite arbeid i en så viktig detalj så stoer jeg ikke på at varen som legges for salg er godt laget.
Jeg_er_mamma Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Det var forresten jeg som skrev innlegget. Trykket anonym ved en feil.
Annekene Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Meget fin og spennende side, desverre var det ikke å finne ut hvem som har laget denne siden, da mener jeg hvilken firma som har laget siden. Jeg har selv en dayspa i Tallinn og alt innholdet og hvordan den ser ut har jeg laget selv men det generelle hva jeg bygget på har jeg kjøpt. www.revaldayspa.eu
www.disneynorge.no Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Sjekk ut siden: www.drommerom.no Dette er en side vi har brukt laaaang tid på å utvikle. Ønsker veldig gjerne tilbakemeldinger på hva vi kan forbedre på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå