prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Skal til Usa i neste uke og lurer på om noen vet om det er mye billigere for vogn der enn her?? Hvilke merker har de? Evt. noen internettsider???
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hei!Jeg skal også til Usa i neste uke!Hehe, morsomt!Du skulle lagt ut denne tråden på "gravid i utlandet"-forumet, der vet jeg det er en del norske damer som bor i USA.Kanskje de kan hjelpe deg!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 jeg ser forresten at de allerede har en tråd om vogner fra USA på "gravid i utlandet#-forumet. Sjekk ut det!
mamma snart ;o) Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jeg vet ikke, men jeg har bodd mange år i USA og det jeg så/ser av vogner i statene at de bærer preg av å ikke være egnet for mye turgåing, skog og mark etc...mye egnet til sånn kjøpesenter-gåing. Så da må du nesten vurdere hva du skal bruke vogn til. Mange av vognene er liksom litt sånn paraplytrille-stil på..i ulike fasonger. Nå er det 4 år siden jeg kom hjem...så kanskje det har endret seg...men vær forberedt på at det er ikke samme robuste vogner som vi er vant til her i Scandinavia. Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Vognene i USA egner seg lite for norske forhold og turgåing. Har selv en vogn jeg kjøpte der borte, som visstnok skulle være veldig bra. Har vært veldig misfornøyd med den. Ville ikke anbefalt å kjøpe vogn der, men de har evt mye rart på babies R us.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå