Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har en fem åring som begynner på skolen til høsten og må jo tenke på skolesekk snart. Vi har Bergans sin "skolesekk" men den er litt bred over ryggen. Har tenkt litt på Troll eller Fjellsport. Hvor finner jeg de? Andre skolesekker dere vil anbefale? Hva annet er lurt å tenke på? Penal og annet de trenger? Tar i mot alle tips!
Måsa so skit på ferjo Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg sverger til Beckman sine sekker. Mange smarte løsninger, tøffe, riktige for ryggen. Ikke er d så dyre heller.
jente,jente, ? Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Bergans og beckmann sine sekker anbefaler jeg på det sterkeste.. Riktig bygt opp med tanke på løft osv.. Om bergans ikke passer ,prøv beckmann.. De er supre..
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Takk for tips da skal jeg sjekke Beckmann, hvor finner man det da? Sport butikker eller veksebutikker?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Oi, det der burde jeg begynne å tenke på også. Tror hun her har sett seg ut den Berganssekken i rosa. Får dra og prøve en dag.
Måsa so skit på ferjo Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Vet med sikkerhet at Libris fører de. Tror også Ark har de. Du finner dem stort sett på bokhandel.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Herregud begynner å bli trøtt. Sports butikker eller veskebutikker heter det vel.....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 På informasjonsmøtet på skolen her oppe sa de at barna trengte å ha med seg en strikkmappe til beskjeder o.l. Ellers var det jo regntøy og dress og sånne ting (til vinteren). Innesko til SFO, støvler. Spør på skolen hva de trenger, kanskje?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Beckmann har de i bokhandelen her, det er vel Ark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå