snuppi min Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hvorfor hører disse sammen? Kjenner jeg blir like oppgitt hver gang jeg ser en video på TV. En rapper, også står det enten en eller flere halvnakne damer og gnir seg ved siden av. Som Pink sier i sangen "stupid girls" - our next female president is dancing next to 50 cent... Er det andre som reagerer på dette og synes dette er kvalmt? Eller er det bare meg? Tekstene er ganske så dristige de til tider også...I wanna fuck you, eller smack that - Dette er ikke den musikken jeg hører for mye på, så sikkert flere tekster som er værre....
snirkeline Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Syns det er kjempeirriterende!Er jo overalt syns jeg:-(
Amaliya Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Synes det er helt super musikk jeg. Smack that er vel ikke akkurat gangster-rap da..
katlinka Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Tekstene handler jo ofte om damer, penger, overdådig livsstil, from rags to riches osv. Så de halvnakne damene passer vel inn på et vis Har tenkt litt på samme sak selv; syns de jentene som er med i videoene er sunnere "forbilder" enn de radmagre modellene. Der er pupper, lår, hofter og rumpe ganske sunne og vel så det, hehe..det disser hvertfall bra.. så syns det er litt positivt ihvertfall, hvis det kan bidra til et sunnere kvinnebilde sånn sett?
silhah og emilie Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 må bare få si det smack that er jo ikke akkurat en gangster rap , men en ganske så kul rnb låt
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Joda er mye av det, men jeg personlig orker ikke irritere meg over sånt.. Fokuserer heller på værre ting, som dyremishandling for eks hehe Disse damene får være så nakne de bare vil så lenge jeg slipper å stå der å gnikke
børdi Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 hehe,..... ja så står det en gjeng med altfor mye og altfor store klær, gullkjeder i fleng og svææææære klokker rundt halsen( må være sinnsykt nærsynte de der), vifter med fingrene og mumler en haug man ikke skjønner et kvekk av, bortsett fra et og annet fuck fuck fuck... hehe.... Og ved siden av vrikker halvnakne damer på både det ene og det andre som måtte stikke ut, vrir seg som en orm rundt et tre, og setter opp truttemunnen for å prøve å se sexy ut,, Hmm thats what i call music,,,,, NOOOOOOOt.... :-)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Skikkelig stilig synes jeg. =0)) Shake that ass for me.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå