Gå til innhold

Gangsterrap og halvnakne damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor hører disse sammen?

Kjenner jeg blir like oppgitt hver gang jeg ser en video på TV. En rapper, også står det enten en eller flere halvnakne damer og gnir seg ved siden av.

Som Pink sier i sangen "stupid girls" - our next female president is dancing next to 50 cent...

Er det andre som reagerer på dette og synes dette er kvalmt? Eller er det bare meg?

Tekstene er ganske så dristige de til tider også...I wanna fuck you, eller smack that -

Dette er ikke den musikken jeg hører for mye på, så sikkert flere tekster som er værre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er kjempeirriterende!Er jo overalt syns jeg:-(

Skrevet

Synes det er helt super musikk jeg. Smack that er vel ikke akkurat gangster-rap da..

Skrevet

Tekstene handler jo ofte om damer, penger, overdådig livsstil, from rags to riches osv. Så de halvnakne damene passer vel inn på et vis :P

Har tenkt litt på samme sak selv; syns de jentene som er med i videoene er sunnere "forbilder" enn de radmagre modellene. Der er pupper, lår, hofter og rumpe ganske sunne og vel så det, hehe..det disser hvertfall bra.. så syns det er litt positivt ihvertfall, hvis det kan bidra til et sunnere kvinnebilde sånn sett?

Skrevet

må bare få si det smack that er jo ikke akkurat en gangster rap , men en ganske så kul rnb låt

Skrevet

Joda :) er mye av det, men jeg personlig orker ikke irritere meg over sånt.. Fokuserer heller på værre ting, som dyremishandling for eks hehe Disse damene får være så nakne de bare vil så lenge jeg slipper å stå der å gnikke ;)

Skrevet

hehe,..... ja så står det en gjeng med altfor mye og altfor store klær, gullkjeder i fleng og svææææære klokker rundt halsen( må være sinnsykt nærsynte de der),

vifter med fingrene og mumler en haug man ikke skjønner et kvekk av, bortsett fra et og annet fuck fuck fuck... hehe....

Og ved siden av vrikker halvnakne damer på både det ene og det andre som måtte stikke ut, vrir seg som en orm rundt et tre, og setter opp truttemunnen for å prøve å se sexy ut,,

Hmm thats what i call music,,,,, NOOOOOOOt.... :-)

Skrevet

Skikkelig stilig synes jeg. =0))

Shake that ass for me.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...