Gå til innhold

Jeg har liksom blitt sunn i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

men nå er jeg knallsulten og har lyst å hive inn på med godis *ikkelov*

Er det sunt med baguett og hvitløkssmør og tomat og ost?

Eller må jeg nøye meg med "bare" skive med ost og tomat?

Eller er osten superusunn?

:-s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk, det der har jeg prøvd i halvt år.... helt forferdelig.. Lykke til

Skrevet

hvis du har tomat på, blir alt sunt. kjempesunt. tomat er kaloridrepende.

Skrevet

Baguett er vel kanskje ikke det sunneste, men hva med grovt knekkebrød med litt hv.løkssmør og litt ost da, bare bittelitt:-)

Uansett så er du flink:-)

Jeg hadde også vært rimelig desperat etter noe på kvelden!

Skrevet

Tuller du Pysa, eller er det sant? (for hvis det ikke er sant, så er jeg nemlig troendes til å tro det likevel)

Og hvis det ER sant, så tror jeg at jeg flytter inn i et tomathus!

Så ost er skikkelig usunt det altså?

Om jeg kjøper VITA HJERTEGO' OST DA???

:-s

Skrevet

Havregrøt er jo kjempesunt da, bruk gjerne rosiner på siden sukker og kanel gjør den enda mer kaloririk. Men er det så bra du driver med den slankingen når du ammer ??

Skrevet

Klart det er sant!!! Juger aldri, jeg. Dessuten er det religionsfrihet her i landet, du kan tro det du vil!

Ost er sunt. Kjempesunt.

Skrevet

Neida jeg slanker meg ikke:) Jeg driver med livsstilsendring! Skal prøve å kutte ut all dritten jeg pleier å hive i meg, og bli litt sunn isteden! Og så skal jeg bli mer aktiv:) *flinkemona*

Så når jeg tenker meg om, burde jeg i grunnen unne meg de baguettene med tomater, hehe;) Men hvis jeg ikke er sunn, er det liksom litt teit på dag 1. :-s

Skrevet

Det mest usunne av de tingen er nok baguetten.. grovt knekkebrød med smør,ost og tomat går fint;=)

Skrevet

Hurraaaa!!! *løper og bygger tomathus med en gang*

Religionsfrihet er jo genialt, kanskje jeg kan starte min egen sunne tomatreligion hvor man må ha tomatklær og tomatlue og selvsagt tomatpassord for å komme inn i hovedtomatslottet hvor vi alle koser oss med tomatskiver i tomatmatpakkene våre!

Skrevet

Bare spis du Mona :-P

Her går det innpå med pizza :-P

Vi har jo lov da er jo helg :-P

Skrevet

Du trenger jo ikke bli fanatisk religiøs, da :-)

Et par tomater dreper selv de mest hardføre kalorier.

Skrevet

Hehehe jamen det er jo vår FØRSTE dag:-o

Men har spist taco til middag i dag da, men spiste MASSE salat og brukte karbonadedeig:-D

Har skrevet på dagboken vår:)

Skrevet

Fanatisk? Jeg???

Neeeeeida;)

Godt jeg liker tomater ihvertfall!

Skrevet

Hihi jeg skrev akkurat til deg i dagboka di :-P

Ja-aa men vi har lov og være litt "usunne" i helgæ selv om det er første dagen :-P

Bare spist en bolle tidligere i dag jeg da og vært på jobb hele dagen så var ihjel sulten når jeg kom hjem :P

Orker ikke lage sunn mat da :-P

Skrevet

Det viktigste med helge rri er at helgen ikke blir 3 hele dager til ende!

Velg ut 24 timer som du fråtser.. også flink resten;=)

Skrevet

Du kan ikke BEGYNNE på en fredag, vettu!!!! Det virker jo ikke før på mandag uansett.

Skrevet

Nei det var kanskje upraktisk å velge 1. juni;) Men fant ut at jeg ikke gadd noe sånn begynnerpåmandag-opplegg igjen nemlig, så da ble det 1. juni:)

Det ble forresten GROVE skiver med ost og tomat:-D Og uten smør for det liker jeg ikke, bare hvitløkssmøret;)

Meeen, hvis tomatene er kaloridrepende så kan jeg jo i teorien hive innpå både chipsogbrusogsjokolade da, og så bare spise et par tomater etterpå, eller? Blir jeg slank og fin da? :)

Skrevet

Jeg er veldig flink til det der med helg i tre dager.

Men er det greit å være usunn hele lørdagen f.eks., hvis man er sunn resten? Eller klusser det med planen?

Skrevet

Jaja. En tomat om dagen, så kan du spise så mye du vil! Klart det. Helt garantert. Gud er god, ikke sant? (altså - ikke han andre guden, men guden min og din...)

Skrevet

Han er super! Dette er jo fantastisk!

Jeg skal konvertere snareset!

Skrevet

Ehhhm, selvsagt ETTER at jeg har lært meg å skrive, og det bør jeg vel lære meg SNAREST! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...