Monajenten Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 men nå er jeg knallsulten og har lyst å hive inn på med godis *ikkelov* Er det sunt med baguett og hvitløkssmør og tomat og ost? Eller må jeg nøye meg med "bare" skive med ost og tomat? Eller er osten superusunn? :-s
Theo&Mamma&Is Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Sukk, det der har jeg prøvd i halvt år.... helt forferdelig.. Lykke til
Pysa Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 hvis du har tomat på, blir alt sunt. kjempesunt. tomat er kaloridrepende.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Baguett er vel kanskje ikke det sunneste, men hva med grovt knekkebrød med litt hv.løkssmør og litt ost da, bare bittelitt:-) Uansett så er du flink:-) Jeg hadde også vært rimelig desperat etter noe på kvelden!
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Tuller du Pysa, eller er det sant? (for hvis det ikke er sant, så er jeg nemlig troendes til å tro det likevel) Og hvis det ER sant, så tror jeg at jeg flytter inn i et tomathus! Så ost er skikkelig usunt det altså? Om jeg kjøper VITA HJERTEGO' OST DA??? :-s
1881 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Havregrøt er jo kjempesunt da, bruk gjerne rosiner på siden sukker og kanel gjør den enda mer kaloririk. Men er det så bra du driver med den slankingen når du ammer ??
Pysa Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Klart det er sant!!! Juger aldri, jeg. Dessuten er det religionsfrihet her i landet, du kan tro det du vil! Ost er sunt. Kjempesunt.
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 Neida jeg slanker meg ikke:) Jeg driver med livsstilsendring! Skal prøve å kutte ut all dritten jeg pleier å hive i meg, og bli litt sunn isteden! Og så skal jeg bli mer aktiv:) *flinkemona* Så når jeg tenker meg om, burde jeg i grunnen unne meg de baguettene med tomater, hehe;) Men hvis jeg ikke er sunn, er det liksom litt teit på dag 1. :-s
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Det mest usunne av de tingen er nok baguetten.. grovt knekkebrød med smør,ost og tomat går fint;=)
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2007 Hurraaaa!!! *løper og bygger tomathus med en gang* Religionsfrihet er jo genialt, kanskje jeg kan starte min egen sunne tomatreligion hvor man må ha tomatklær og tomatlue og selvsagt tomatpassord for å komme inn i hovedtomatslottet hvor vi alle koser oss med tomatskiver i tomatmatpakkene våre!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Bare spis du Mona :-P Her går det innpå med pizza :-P Vi har jo lov da er jo helg :-P
Pysa Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Du trenger jo ikke bli fanatisk religiøs, da :-) Et par tomater dreper selv de mest hardføre kalorier.
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2007 Hehehe jamen det er jo vår FØRSTE dag:-o Men har spist taco til middag i dag da, men spiste MASSE salat og brukte karbonadedeig:-D Har skrevet på dagboken vår:)
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. juni 2007 Fanatisk? Jeg??? Neeeeeida;) Godt jeg liker tomater ihvertfall!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 Hihi jeg skrev akkurat til deg i dagboka di :-P Ja-aa men vi har lov og være litt "usunne" i helgæ selv om det er første dagen :-P Bare spist en bolle tidligere i dag jeg da og vært på jobb hele dagen så var ihjel sulten når jeg kom hjem Orker ikke lage sunn mat da :-P
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #16 Skrevet 1. juni 2007 Det viktigste med helge rri er at helgen ikke blir 3 hele dager til ende! Velg ut 24 timer som du fråtser.. også flink resten;=)
Pysa Skrevet 1. juni 2007 #17 Skrevet 1. juni 2007 Du kan ikke BEGYNNE på en fredag, vettu!!!! Det virker jo ikke før på mandag uansett.
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 1. juni 2007 Nei det var kanskje upraktisk å velge 1. juni;) Men fant ut at jeg ikke gadd noe sånn begynnerpåmandag-opplegg igjen nemlig, så da ble det 1. juni:) Det ble forresten GROVE skiver med ost og tomat:-D Og uten smør for det liker jeg ikke, bare hvitløkssmøret;) Meeen, hvis tomatene er kaloridrepende så kan jeg jo i teorien hive innpå både chipsogbrusogsjokolade da, og så bare spise et par tomater etterpå, eller? Blir jeg slank og fin da?
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 1. juni 2007 Jeg er veldig flink til det der med helg i tre dager. Men er det greit å være usunn hele lørdagen f.eks., hvis man er sunn resten? Eller klusser det med planen?
Pysa Skrevet 1. juni 2007 #20 Skrevet 1. juni 2007 Jaja. En tomat om dagen, så kan du spise så mye du vil! Klart det. Helt garantert. Gud er god, ikke sant? (altså - ikke han andre guden, men guden min og din...)
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 1. juni 2007 Han er super! Dette er jo fantastisk! Jeg skal konvertere snareset!
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #22 Skrevet 1. juni 2007 Ehhhm, selvsagt ETTER at jeg har lært meg å skrive, og det bør jeg vel lære meg SNAREST!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå