Regnbuemor til 2 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg drikker te med kanel+ ekstra kanel. Spiser lefser med MYE kanel. Drikker bringebærblad te. Har akkurat helt innpå bitter Lemon. Drikker sterk kaffe på morningen med benefiber i. Jeg er så råtten innvendig nå, at om ikke dette fører til fødsel snart, så kommer jeg til å bli lagt inn av skader på fordøyelsen........ Gi meg veer NÅ.............. :/
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Ja det var det første jeg tenkte på nå, blir ikke lagt inn til fødsel men for fordøyelsesplage du *haha* Men men, da kan du vel be dem sette deg i gang siden du er der i samma slengen da=P
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 *krysser fingrene* og ønsker masse vondter din vei. :)
VinterSol+2 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 huff, du må spise litt normalt også! diare og fødsel på en gang er lissom ikke ønskelig!! får satse på at den første dagen etter fullmåne er natten for deg da!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 jeg spiste et halvt kanelglass i en slurk idag (tømmte i et melkeglass, fyllte det med vann og rørte godt rundt- hadde et melkeglass ved siden til å svelge ned med) syntest faktisk det ikke var så verst, for det føltes som å spise sand (tror jeg? har ikke prøvd det enda) men jeg har lyst til å spise sand.... (???????) så kanelen gikk ned ja, det glemte jeg: men det funker IKKE altså... har spist mengder kanel flere ganger den siste uken og ikke noen flere kynnere av den grunn...
Regnbuemor til 2 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Nei, den kanelen har jeg begynt å tvile på. Er i utgangspunktet glad i kanel, men nå begynner jeg bli litt lei. Men sand......????!!! Det holder jeg meg unna. Rare ting man får lyster på nå altså. Jeg går og lukter på en babydokke som dattern har. Den lukter såååååå godt (hjelpes).. Og til info. Jeg spiser normalt også altså. Brød og middag og sånn. Følger jo matplanen til resten av familien liksom. Hi, hi.... La dattern spise kanellefser til middag og kvelds liksom... trukke det:) Lykke til da jenter. Måtte noe skje..NÅ
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Håper det er i natt det skjer!! Kryssar alt eg har og sender over fødestøv, det ser ikkje ut til at eg får bruk for det på ei stund så eg kan like gjerne dele *glise* **********************************************************************************************************************************************************************************************************************'
VinterSol+2 Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 hehe, jeg tror hverken på kanel, hvitløk, oregano eller noe av det andre der.. for jeg spiser ganske mye av det likevel, uten at det har noen effekt på kynnerne mine fra eller til..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 He, he, må bare fortelle om da jeg skulle ha første time på sykehuset i forb. med graviditeten, fikk brev fra poliklinikk for fordøyelsessykdommer om at jeg hadde fått time hos dem. Var litt flaut og ringe og si at jeg ikke trodde det var noe jeg hadde spist, hun lo godt hun som tok tlf der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå