Theo&Mamma&Is Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Er det noen andre her som har en pappa som sitter planta fast i sofaen og bare ikke oorker å gjøre noen ting ?? Stakkars han, han har jo vært på jobb hele dagen... jeg har jo "bare" vært hjemme...Noen gode råd mot sånne slappfisker?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 spark han bak?? ) Jeg sier ikke noe om han vil kose sofaen en hel kveld sånn i bland, for det vil jeg og.. men hadde det gått utover helsa mi at han vil spare si..da hadde jeg satt foten ned! Av og til ser ikke mannen helt alt som blir gjort her..gidder ikke å klage, men setter heller frem asjetten eller grøtskåla til poden til han, og sier til poden at han kan gå til pappa å få mat! Da går alt av seg selv.. går og på badet og legger han etterpå! trnger av og til et dytt disse mannfolka tror jeg:o)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Gå ut når han kommer hjem. Skaff din egen barnevakt og stikk! Jeg gjorde noe sånt en tid det var så kjipt her hjemme. Jeg leverte barna til mora hans, og hun leverte de hjem igjen til han etter noen timer. Jeg dro på venninnetreff. Da mora kom med barna, lå han flat på sofaen med smekken åpen og snorka! Gjett om mora blei sint! Han fikk som fortjent, hadde ikke gjort en dritt siden minsten var født. (16 mnd)
Theo&Mamma&Is Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Ha ha, god ide!! Enig, den fortjente han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå