Cat.68 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Og alt står bra til med mor og barn. Det var ganske dramatisk da hjertelyden forsvant og de måtte ta akutt keisersnitt. Men min elskede lillesøster og lille nurket har det bare bra nå, og min lille go niese har blitt storebror. Ikke å rart jeg hadde angst igår, jeg kjente det på meg at noe ikke var helt som det skulle. Men det spiller ingen rolle nå siden alt er bra. ;o)
Rusketuska Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer som tante! dramatisk fødsel, men godt det endte bra!
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer!! Bra det gikk fint med mor og barn.... men lurer innmari på hvordan den lille go niesen din fikk til å bli storebror... =) =)
Cat.68 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Hehehehe, det er du ikke alene om. Jeg mente selvfølgelig nevø da, *Kniiiis*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer med nytt tantebarn - godt det endte bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå