Monajenten Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har et servise som jeg skal selge, det har ikke vært så lenge i butikkene heller, og er veldig moderne. Hadde vel egentlig ikke kjøpt servise der selv, men det er jo så mange som selger så jeg så liksom for meg at det ikke skulle bli noe problem å få solgt. Men tok visst feil, gitt:-s
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Har tenkt på det, men vet liksom at jeg hadde prutet selv, hvis det var noe jeg hadde lyst på.
~sjiraff~ Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Ja det er sant. Hvorfor skal du selge det da? Synes det serviset er kult! (var inne og fant deg ;o))
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Hehe wooops;) Det er knallstilig og jeg liker det veldig godt, men jeg trenger i grunnen bare forandring, hehe;) Det tar ganske stor plass også, og det har IKKE jeg;)
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 Huff nei vet ikke om jeg tør, da blir jeg sikkert kastet ut av moderator i forsøk på å selge, og jeg skulle jo bare få ut min frustrasjon, hehe;)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Kan du gi oss et nøkkelord da, så prøver å finne det selv på finn?
1881 Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Kjempefint og stilig, men jeg tror ikke jeg hadde betalt mer enn 3000 kroner for det faktisk!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Jeg la ut en barneseng (billig fra Ikea) og et lite bord og stol, trodde aldri jeg skulle få solgt det i og med at det er så billig å kjøpe helt nytt. Det tok ca tre uker før jeg fikk solgt det. Vær tålmodig, det er utrolig hva folk kjøper! Søstern min fikk solgt gammel baderomsinnredning ( dusjkabinett og det hele) for 2500 kr!
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2007 Supert med sånne tilbakemeldinger, Devil! Jeg venter litt til og ser, og om det ikke blir solgt, senker jeg sikkert prisen:) Takk til alle andre også altså
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 Hva om du endrer heddingen til Villeroy & Boch - New Wave? Kanskje noen bare søker på villeroy & boch? En annen ting er at her i Oslo har det ihvertfall vært mye salg på dette serviset - så de fleste har vel kanskje kjøpt det for en billig penge allerede. Nå er det vel nesten litt på vei ut.
Kjærlighet <3 Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 Vi fikk dette serviset i bryllupsgave i 2004, så så veldig nytt er det jo ikke. (ble kjøpt i Stavanger/Sandnes).. Har ikke plass til det selv her vi bor nå, men håper det får plass nå som vi flytter :-)
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. juni 2007 Oiii syns å huske det var helt nytt da jeg kjøpte mitt, men da er jeg visst glemsk *skylder på ammetåken* Jeg kjøpte mitt i september 2005.
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 1. juni 2007 Den siste her var til deg Girly:) Meeeen jeg prøvde å endre nå, men eneste som kunne endres var prisen:-s
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 1. juni 2007 #19 Skrevet 1. juni 2007 Typisk... Men bare la det ligge, du får nok solgt det. Noen som sparer på dette som synes det er et godt tilbud. Helt sikkert!
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #20 Skrevet 1. juni 2007 Takk, jeg håper jo det:) Dere er så greie å ha, jenter:)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #21 Skrevet 1. juni 2007 Personlig hadde jeg aldri kjøpt et så dyrt brukt servise med så få deler.
It's all about me Skrevet 3. juni 2007 #22 Skrevet 3. juni 2007 Dette er et veldig fint servise. Men synes du forventer litt for mye for det når det er brukt og så få forskjellige ting. Sett ned prisen litt, det er ikke alle som tenker på å prute.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. juni 2007 #23 Skrevet 3. juni 2007 Kunne tenkt meg og gitt 2000 kroner for det + evnt frakt. Tror du kan sende meg en pm om det skulle være intressant. Kjøpte i Oslo deler til dette serviset på 70% rabatt, da 2-sortering, men ser ikke noen forskjell på det og andre deler og dette har jeg undersøkt.
Monajenten Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 3. juni 2007 Hei:) Takk for tilbud men har allerede fått et bedre tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå