Gå til innhold

Trenger vi en ROCKE bar i Fredrikstad??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs litt på hvordan du tenker, eller forbinder med en rockebar..:P

Skrevet

En bar/pub med -laid back- atmosfære ;) Hehe

Musikk forslag :

Nirvana

Raga Rockers

Jokke

Korn

Metallica

AC/DC

Type O Negative

Seigmen

Postgirobygget

Bon Jovi

Lett blandings.. he he... Kan kanskje ikke kalle all musikken rock men

Skrevet

En rocke-bar trenger man overalt:-)!!!

Skrevet

drar du fra Oslo til baren min da? :)

Skrevet

VÅKN OPP A DAMER!!! :)

Skrevet

Alle steder trenger en rockebar, spør du meg!

Skrevet

Hehe.. Jo det er jeg enig i :) Men nå har jo Fredrikstad Dean bar da.. Men ..

Skrevet

Nå har jeg aldri vært i Fredrikstad.. Men selv om dem har Dean Bar ( hva nå enn det er) så skader det ikke med konkurranse..

Skrevet

Skal du lage det så kommer jeg!

Ikke fordi jeg liker rock, men pga det er deg! Hehe.. Hvis det hjelper noe =)

Skrevet

Så koselig da :) Hehe

Har innmari lyst .. Men det er ikke bare bare lissom

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva Fredrikstad trenger, men vet at jeg personlig aldri hadde orket å gå på en rocke bar... Men jeg begynner å bli gammel! :-)

Ser for meg at gutta boys synes det er fett med en sånn plass.

Skrevet

Ikke for å være negativ her, men Fredrikstad er såå lite. Rockebar er rettet mot en nisje- folk som er ihuge rockelskere. Liten by+ liten nisje= neei? Et kult utested som er litt mer inkluderende (forstå meg riktig nå..) hadde nok vært lurere å satse på. Økonomisk ihvertfall. Men, skjønner hvis du tenker det blir sell-out for deg ;)

Skrevet

Kremt...

Fredrikstad er Norges 6. største by, da. :)

Tror garantert det hadde vært marked for en skikkelig rockebar!

Skrevet

Oki, hvis du sier det så.. Men, når det tar omtrent 5 min å gå gjennom sentrum, så blir det lite for meg ihvertfall. Og det ene berømte lyskrysset de har, liksom. Ikke for å rakke ned i det hele tatt, men Fredrikstad er faktisk en liten by i mine øyne...

Skrevet

Hei Roscrusia*Theodor* !

Hvis jeg er i Fredrikstad skal jeg love deg at jeg kommer til rocke-baren din (sett i gang, Norge trenger flere rocke-steder enn cheezy disco-steder iallefall) ;-)

Nå kan jeg jo snart ikke stave ordet bar mer, men INGENby er for liten til en uprentensiøs bar med god musikk.

Er selv fra Tønsberg og der har det alltid vært en rocke-bar (riktignok av ymse slag, men vi hadde det gøy vi.-) )

I Oslo hadde vi So What før, og Mono liker jeg også godt (selv om det er leeenge siden jeg i det hele tatt har vært ute etter kl 20.. he-he)

Skrevet

Sikkert. Men sørg for at du ikke starter en i hagen din. Jeg er en j.... å få på nakken. Spør der de henger over disken og etterlyser "kridens" og utrangerte helter fra 70 tallet. De vet;)

Skrevet

Vel, du er kanskje ikke så kjent her i byen, tydeligvis.

For det første: noe lyskryss har vi ikke hatt på mange, mange år. Og man bruker vel kanskje 15 minutter på å gå gjennom GÅGATA, hvis det er det du mener er sentrum. Nå har det seg slik at selve sentrum er en del større enn gågata, og byen er mye større enn akkurat sentrumskjernen.

Skjønner at det ikke er for å rakke ned, men kanskje du i det minste skulle kjenne LITT til byen før du uttaler deg...? :)

Skrevet

Signerer Flode over her forsåvidt først..hehe.. Herremin hatt så mange år siden det er fra lyskrysset forsvant..hehe.. skjedd EN DEL endringer siden den gang..

Men Rocke bar, ja man har jo Dean, men personlig syns jeg det er for lite der, iforhold til folkemengden.Men et bra sted:)

Så har man Hawk, litt eldre klasse, litt mye thai i toppetasjen( sorry mor, Cec...hehe) ...

Og resterende steder ja... Noe ala toppetasjen på gamle ''Pizzanini ''jonsen hadde vært noe.. Og jeg ville satsa på 18 års grense tror jeg.. Er kun ett sted fra før i byn nå..

Skrevet

Må bare kommentere en bitte liten ting..hehe... Siden du mener Fr.Stad er en liten by..og du nevner lyskrysset, som forsvant for herransmange år siden,LENGE før du var gammel nok til å vite hva utelivet i Fr.stad hadde å by på... ( så du er like gammel som meg se;) )....

Skrevet

JA!

Har vart på noen av arrangementene til The Crypt, , men lokalene skinner liksom alltid igjennom.

Bortsett fra det det stedet i 2. etg nede ved havna et sted, det funker.

Skrevet

Bor for øvrig i Oslo, men synes faktisk det er gøyere å ta toget til "landet", typ Hønefoss,Fredrikstad og sånn for å se band.

Mye mer entusiasme enn blandt blaserte Oslofolk!

Dessuten liker jeg å gå på Verdensspeilet og drikke Norges beste milshake dagen derpå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...