Gå til innhold

Pris på ul..

Bananas m 1 barn + en i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

i romeriksområdet. anbefal gjerne sted og pris samtidig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? Ingen som gadd å svare på bim heller;-(

Gjest irismor
Skrevet

Skal svare deg jeg =)

Det er en gynekolog på Kjeller som tar ul. Han tar mener jeg å huske rundt 300.- Hvis du ikke har rekvisisjon fra din lege da koster det 100.- Han er flink og tar seg god tid. Skal se om jeg finner tlf nr til deg.

Han holder til på Åråsen

Skrevet

jeg betalte rundt 1000 på volvat

Skrevet

Jaaa, irismor, det hadde vært flott.

Var på volvat forrige graviditet, men syntes ikke de var flinke.. da betalte jeg 750kr.

Gjest irismor
Skrevet

Dr. B. W. Heggelund tlf 64845660

Kan jo hende at prisene er litt forandret nå da. Jeg var der i mars 2006. Da fant han ut at snuppa lå i seteleie, og satte opp ny time for en kontroll nærmere termin. For da vil han bestille en snuing evt keisersnitt til meg. Jeg var hos han fordi jeg så gjerne ønsket å få vite kjønn og pga mye smerter i magen. Fikk rekvisisjon av min lege.

Gjest irismor
Skrevet

Dette er kun vanlig ultralyd ikke 3D.

Skrevet

Jeg vil vite kjønn. :)

Nurket ville ikke vise på ordinær UL og 3D ul, og jeg vil ikke bruke masse penger på enda en ultralyd. Hehe.

Gjest irismor
Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som er nysgjerrig. Vi hadde vært på en del ul pga mye smerter og dårlig fosterlyd.

Når han tok ul så lå hun litt dumt til, men han dyttet litt på henne. Plutselig så snudde hun seg rundt og spriket med bena. Var nesten som hun sa: ta en god titt og bli ferdig med detta maset =)))

Skrevet

Babyen her hjalp det ikke å dytte på på 3D ultralyden. Hehe. La og presset hodet oppover i morkaka, så vi fikk ikke se ansiktet.

Og beina hadde h*n bretta på en måte som gjorde det umulig å se kjønn også.

Hemmelighetsfull lite nurk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...