Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har de siste dagene hatt steke kynnere ved bare den minste anstrengelse pluss sånn rart tykt snørr slim( gjennomsiktig lyse gult/blankt) på papiret ved do besøk. Kvalm og vondt i ryggen. Grunn til bekymring?Fødsel? HMmmm, setter pris på svar.... Har termin 10 juli.
barb81*har født!* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 jeg vil nok tro at det kan være tegn på modning...har du snakket med lege eller jm? du kan evnt ringe føden... lykke til:)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg kjenner også menssmerter å murringer i korsryggen. Kynnere ved den minste bevegelse. Å mye stikkninger i lusken. Spesielt på kveldene og nettene. Jeg lurer også om ting er på gang. Eller hvertfall at det er modning:) Rekner med jeg må kjenne på degtte en god stund til da. Håper å få lille gutten vår 3 eller hvertfall 2 uker før termin:)
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Spennende detta syns jeg:) takk for svar foresten.
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Hær å, håper på ca 1 uke før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå