Gå til innhold

He he, småslem med gubben :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben kom ikke hjem etter jobb idag, skulle handle morgengave til meg (gifter oss om noen uker). Jeg hadde kjøpt inn jordbær og fløte som vi skulle kose oss med når han kom hjem igjen.

Men nei han kom ikke,han hadde gått på besøk til et vennepar. Han som sa han skulle komme hjem. Jeg skal på nattevakt, og hadde lyst å ha litt selskap før jeg gikk....

Men til poenget her :

Han er typisk mannemann.... Så på msn hans har jeg gjort siden rosa, og byttet hans ubertøffe personlige bilde med barbie-bilde :-D ha ha ha ha

Er ikke så ille da,men jeg måtte bare :-D

Og siden jeg da er alene,måtte jeg jo dele det med noe,og da er jo dib mitt sosiale liv :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he,tenkte jeg skulle tilføye : "tøffelhelten" på personlig melding også....

Barnslig ja ! Men jeg koser meg :-)

Skrevet

Fy flate, hvis noen hadde gjort noe sånt mot meg, hadde jeg blitt rimelig sinna. MSN-siden hans er vel personlig?

Skrevet

hihi, så søt du er:o)

Det var jo en flott måte å bli "sint" på.. i stedet for å ringe han ned å spørre hvor i hel**** han er.. osv

Skrevet

Sinnataggen :-)

Det er hans msn,men vi bruker den begge 2,så han vil ikke bli sinna for det.

Bare tilføye det også at jeg kjenner jo gubben godt da,og kjenner hans humor. Han vil ikke bli sinna for det jeg har gjort med msn hans heller,han vil nok bare le og føle seg litt ertet. Så finner han sikkert på noe annet som jeg har i vente til i morgen. Erter hverandre litt vettu :-D

Skrevet

;-) som jeg skulle funnet på det selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...