It's all about me Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Orker ikke legge ut alt hvis du ikke er her. Har vært en laaaaaaang dag.
snuppi min Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Er her hvis du er her. Men du kan godt skrive det på PM hvis du heller vil det. Har tenkt fælt på dere idag.
It's all about me Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Går bra det, men er slitne nå har akkurat kommet hjem. De tar han alvorlig takk og lov. Så idag har han tappat han halvtom for blod to ganger, tatt røntgen av magen + titting og klemming både her og der. Han ble innlagt, men vi valgte å reise hjem og sove hjemme for å heller komme tilbake imorgen tidlig for ny blodprøve. Etter det har han perm til mandag morgen. Da er det flere undersøkelser og UL av magen og CT av hodet. Fra natten ev blir det fasting for på tirsdag de føre et rør ned i magesekken og undersøke med kamera gjennom det (husker ikke hva det heter), dette blir under narkose selvfølgelig. Så forhåpentligvis finner de ut hva som er skyleden i at han er så dårlig tilslutt. For nå trenger han å få sjansen til å legge på seg igjen. Veide han idag og da veide han bare 8920, det er 670g ned på litt over to uker, huff.
snuppi min Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Heldigvis kom du til et sted som tar dere alvorlig. Oj, for en lang dag for dere alle sammen, skjønner at dere er slitne nå. Får helt vondt av sønnen din, blodprøver og klemming og fasting. Han er ikke gammel nok til å skjønne hvorfor dette blir gjort. Har han taklet det bra eller? Tror det røret ned i magen heter gastroskopi eller noe sånt. Bra de gir narkose, for det er visst ganske ubehagelig. Hold meg oppdatert hvis du vil det, håper at dere finner ut av dette snart. Og at det ikke er noe alvorlig!
It's all about me Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Ja gastroskopi var det det het, er ganske utslitt så det forsvant helt i farten... Lillegutt hyler som en gal når det undersøkelsene pågår og skrek seg nesten i søvne under begge blodprøvene, men så fort det er over er han blid igjen. Ellers har han vært en engel og sett spenningen i alt det nye ) Så han takler det bra etter forholdene. Er bra det er helg så han får en liten pause før de store undersøkelsene på mandag og tirsdag.
snuppi min Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Tøffe lille gutten din. Ikke noe godt med alle disse blodprøvene. Hvertfall ikke når de tar så mye blod også da. Håper det går like bra på mandag og tirsdag. Så får dere bruke helgen til å lade opp. Hadde du med deg mannen din eller? Slik at du fikk litt avlastning også?
It's all about me Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Ja han er med takk og pris. Tror aldri jeg alene hadde klart å holde lillegutt fast under blodprøvene. For det var en som ble rasende og fikk superkrefter, he he. Nei nå må jeg gå ogg legge meg. Skal være der borte klokken 8 igjen for siste blodprøve før det er helg på oss. Vi har eget rom der med tv og alt, men det er så mye mer behageligere å sove hjemme når vi hadde sjansen.
snuppi min Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Lykke til hvertfall, hvis jeg ikke ser deg noe mer her inne,før det hele er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå