Sluffsa Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Var på kontroll i dag hos jordmor der hun sier at hodet er festet, trodde ikke hode festet seg utenom i første svangerskap jeg, dette er jo mitt 3dje. Betyr det at det er ikke lenge til fødsel eller? Er jo 4 uker til termin, men skal ta keisersnitt den 19 Junii så er redd for at noe skal starte før, men på en annen side NÅ ER JEG LEI!!!!!!
PintSizedDictator Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Det pleier som oftest ikke å feste seg før fødsel, men det hender....så helt uvanlig e det nok ikke:) Tja, vet ikke om det har noe å si da...men kanskje det e begynnelsen på noe:) Har også bare 4 uker igjen og skjønner deg godt når du sier du e lei hehe...
**Hege&Amalie** Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 hodet kan feste seg i andre svskap enn det første også, men det trenger ikke gjøre det,,, trenger nok ikke bekymre deg, for fødselen starter ikke fordi om hodet fester seg,,, da hadde hun vel sendt deg på sykehuset.... jeg skal også ta ks den 19. juni... hvor skal du da??? lykke til videre...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg oxo ble overrasket over hodet til min smuski og er festet, og denne er min 2. Trodde helst , som oftest det var kun første mann! La oss håpe det betyr at man hvertfall ikke trenger å gå over!! Har 20 dager igjen jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå