Gå til innhold

Skjønner ikke jeg.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag hos jordmor der hun sier at hodet er festet, trodde ikke hode festet seg utenom i første svangerskap jeg, dette er jo mitt 3dje. Betyr det at det er ikke lenge til fødsel eller? Er jo 4 uker til termin, men skal ta keisersnitt den 19 Junii så er redd for at noe skal starte før, men på en annen side NÅ ER JEG LEI!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det pleier som oftest ikke å feste seg før fødsel, men det hender....så helt uvanlig e det nok ikke:) Tja, vet ikke om det har noe å si da...men kanskje det e begynnelsen på noe:)

 

Har også bare 4 uker igjen og skjønner deg godt når du sier du e lei hehe...

Skrevet

hodet kan feste seg i andre svskap enn det første også, men det trenger ikke gjøre det,,, trenger nok ikke bekymre deg, for fødselen starter ikke fordi om hodet fester seg,,, da hadde hun vel sendt deg på sykehuset.... jeg skal også ta ks den 19. juni... hvor skal du da??? lykke til videre...

Skrevet

Jeg oxo ble overrasket over hodet til min smuski og er festet, og denne er min 2. Trodde helst , som oftest det var kun første mann!

 

La oss håpe det betyr at man hvertfall ikke trenger å gå over!! :)

 

Har 20 dager igjen jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...