Gå til innhold

Hvis en bensinstasjon sier at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

oprasjonen ble avvist ( betalte med kort), men allikevel viser bankutskriften at det er betalt.

Er det nok eller må man ha kvittering?

Hva kan skje vidre?

Enda et problem på drømmedagen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visa/Mastercard eller EC? Måtte du betale på nytt?

Skrevet

Alle utsalgsteder har kassakvittering. De finner beløpet igjen, på din utskrift står det jo dato/tidspunkt. Kan jo talitt tid da, men de finner det etter litt leiting!

Skrevet

Dette ble betalt med utenlands visa.

Bensinstasjonen påstår at vi ikke betalte. Hadde det bare gått på oss hadde vært ok, men vi lånte bilen til en kompis og han er/var lite blid for dette.

De påstår til han at beløpet ikke er betalt, mens jeg ser jo at det er betalt. Må snakke med mannen min for å høre om han fylte flere ganger på samme stasjon og betalte med kort, men jeg tror det var bare den ene gangen.,,

Skrevet

Det er bra nytt! Visa kan nemlig stoppe betalingen eller trekke den tilbake, spes hvis du har kvitteringen som sa at du måtte betale samme beløpet igjen. Ring dem og forhør deg! Dette er grunnen til å bruke visa!!!

Skrevet

Er pengene gått ut av din konto, har du betalt. Dersom butikken ikke får kontakt med sin betalinsterminal når du trekker kortet, blir kortet ditt trukket så snart butikkens linjer er oppågår igjen. Sånn er det veldig vanlig hvertfall.

Smal sak når du har utskrift fra ditt kort!

Skrevet

Ok!

Skal snakke med mannen min i morra å høre om han har vært der flere ganger, men jeg tror det er bare en siden datoen stemmer med datoen som jeg har fått!

Tusen takk for hjelpen damer, deilig å ha DB så jeg slipper å uroe meg for dette også...

Ha en flott kveld!

Gjest irismor
Skrevet

Hvis du har bankutskrift på at pengene har gått ut av din konto så er regningen betalt. Ta kontakt med bensinstasjonen og be dem sjekke sine egne bankutskrifter. Sikkert stygt å si det men han kameraten "prøver" seg ikke da..

Skrevet

Nei, han ville ikke ha gjort det.

Uansett så skal jeg ringe ditt på mandag og få klart opp dette. Vil også forlange en unnskyldning til han og self til meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...