Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 For en stund siden stakk jeg innom en musikkforretning som selger instrumenter her i byen og kjøpte noen småting til lille frøkna. Et munnspill (som jeg spiller på;-) en triangel og to sånne som ikke jeg husker hva heter, man holder i håndtak og så er de runde i ene enden med noe inni som man rister på.......hehehe......utrolig dårlig forklart. Men, det som er så moro er at frøkna digger det skikkelig. Hun danser og synger og rister og dinger for harde livet. Og at hun har rytme i kroppen er helt sikkert:-) Det er så gøy å se henne når hun hører musikk, eller noe som kan minne om det:-) Da beveger hun hele kroppen og rister løs...... Skal bli moro å se henne i Hellas på kveldene....der spilles jo musikk overalt:-)
allerhelstNorge Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Så gøy!!! Barn som liker musikk er kjempeflott. Vi har 2 prinsesser som har diverse danseoppvisninger opp til flere ganger om dagen. Fortsett å muntre henne opp til å lytte til/lage/bevege seg til musikk. Og så gresk musikk også da.... Jeg liker nemlig det jeg da. Så får hun lage en spesiell oppvisningsdans med musikk til jeg kommer hjem til rosa paraply-drinker og egen bartender i juli!!! ...Så lager vi litt mini-Hellas på verandran din....
Dailis Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hun er musikalsk, det er helt sikkert=D Du burde få sett en av minikonsertene hun holder her. Spiller, synger og danser på en gang. Virkelig fasinerende å se på er det=D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2007 Så hyggelig da! Hun har en musikkglad familie:-)) Ikveld har jeg sittet med de store og venninner og sunget og det er såååå koselig:-)
Karomamma Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 He he, så SKJØNN!! Ser henne for meg i prinsesseantrekkene sine, med instrumenter og greier Det er kjempeskjønt når de små liker musikk. Det gjelder nok de fleste småttiser, men det er ikke til å komme bort i fra at noen uttrykker seg heftigere og responderer på rytme og musikk veldig tidlig. Herlig Hi hi, glemmer ikke da Karosnuppa fikk smaken på "Beat for Beat"....
Plutseliten :) Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Så herlig! Utrolig morsomt med disse små som opplever musikken og har glede av den. Hmmm...mulig små jenter med rosa og kjoler har mere sansen? Min lille pjokk nøyer seg med å banke hardt med alt han kommer over og sier/roper Ø..Ø...når mamman spør om vi skal synge. Ikke mye feminint og rytme på han nei Ellers bare smiler han stort og ler når jeg helt alvorlig synger nattasangen.Ikke lett å la være å le da Jiiippiii...da er det full fart,en stund til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå