Gå til innhold

Flere enn meg som spiser babymat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Middagsglassene får ho ha i fred, men den grøten med aprikos og banan, eller den med bringebær - mmmmmmmmmmmmm....... Da må mamma testsmake ofte for å sjekke at kvaliteten er god nok, må lage dobbel porsjon, ja.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg syns maisgrøten er god:) Men, den spiser hun ikke lenger...

Ellers er det flere av grøtene som er gode. Husker da jeg var hos venninna mi, da eldste var bebis, så spiste hun alltid opp det jeg ikke klarte å skrape ut av middagsglasset hans (hadde over på tallerken):)

 

Men, snakker du om en grøt med bringebær her??? Den har ikke jeg hørt om...

Skrevet

fra småfolk. Nydelig godt!!!

Skrevet

Å? På hvilke butikker har de den da? Og fra hvilken måned er den fra? DEN må jeg ha:)

Skrevet

når gutten min fik grøt, måtte jeg alltid lage dobbel porsjon jeg å.. hehe.. måtte jo ha litt jeg også =)

Skrevet

Ikke grøten, men de små glassene fre Nestle. De med grønnsaker!

Skrevet

Småfolk, fra 8 mnf. Fullkornsgrøt med eple, pære og bringebær. Fikk den av ei venninne, vet ikke hvor ho kjøpte den, men vil anta at de har på ultra. Nesten like godt som sjokolade, jo.

Skrevet

Baby grøt er kjempegodt, men jeg spiser ikke, det er jo hennes mat da tenker jeg:)

Skrevet

Jeg kjøpte bringebærgrøten på Rema 1000.

Skrevet

Jeg stjal fra grøten til prinsessa mi :) men middagsglassene får hun ha i fred

Skrevet

jeg er ikke så glad i hverken grøt eller middagsglass men fruktpure derimot...mmmmm

spes den med banan, jordbær og eple..åh

Skrevet

Datteren min på 14 er tydeligvis glad i dem, for stadig finner jeg tomme babymatglass på rommet hennes:-)

Men den hjemmelagde er hun ikke så glad i som lillesøster:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...