Pysa Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Middagsglassene får ho ha i fred, men den grøten med aprikos og banan, eller den med bringebær - mmmmmmmmmmmmm....... Da må mamma testsmake ofte for å sjekke at kvaliteten er god nok, må lage dobbel porsjon, ja.....
Honningmelon Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hehe, jeg syns maisgrøten er god:) Men, den spiser hun ikke lenger... Ellers er det flere av grøtene som er gode. Husker da jeg var hos venninna mi, da eldste var bebis, så spiste hun alltid opp det jeg ikke klarte å skrape ut av middagsglasset hans (hadde over på tallerken) Men, snakker du om en grøt med bringebær her??? Den har ikke jeg hørt om...
Honningmelon Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Å? På hvilke butikker har de den da? Og fra hvilken måned er den fra? DEN må jeg ha:)
summer85 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 når gutten min fik grøt, måtte jeg alltid lage dobbel porsjon jeg å.. hehe.. måtte jo ha litt jeg også =)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Ikke grøten, men de små glassene fre Nestle. De med grønnsaker!
Pysa Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Småfolk, fra 8 mnf. Fullkornsgrøt med eple, pære og bringebær. Fikk den av ei venninne, vet ikke hvor ho kjøpte den, men vil anta at de har på ultra. Nesten like godt som sjokolade, jo.
Mauritius:) Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Baby grøt er kjempegodt, men jeg spiser ikke, det er jo hennes mat da tenker jeg:)
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Jeg stjal fra grøten til prinsessa mi men middagsglassene får hun ha i fred
silhah og emilie Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 jeg er ikke så glad i hverken grøt eller middagsglass men fruktpure derimot...mmmmm spes den med banan, jordbær og eple..åh
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Datteren min på 14 er tydeligvis glad i dem, for stadig finner jeg tomme babymatglass på rommet hennes:-) Men den hjemmelagde er hun ikke så glad i som lillesøster:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå