Jenny-penny Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 forloveren til sambo trenger tips da han selv bor i oslo. gjerne sarpsborg, fredrikstad, halden eller strømstad området. Takknemlig for svar
Torpekjærringa Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Vi hadde det såååå utrolig moro her : http://www.skjeggeby.no/ det anbefaler jeg virkelig !!!!!!!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 en flytur er jo alltid populært da:) Ikke hver dag man kan få en tur i et åpent veteranfly f.eks. Ellers er jeg grønn på akkurat det området. Har du tømt postkassen din forresten??
Torpekjærringa Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Prøvde å sende deg en pm med en nettside fra den dagen.....men du ahr full postkasse ;o)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Helikopter tur fra Rygge flyplass? Hoppe i fallskjerm? Paint ball? Lazer world?
Rusketuska Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Da vi giftet bort broren min og hans kone, var vi alle ( bare på forskjellig tidspunt ) og spilte inn plate ( i Moss!) :0)) Det var utrolig gøy, for oss alle, og et minne de kan ha resten av livet!!!! På selve bryllupsdagen ble sangene spilt, og alle vi som hadde vært med i udrikningslaget fikk hver vår cd ) Kjempegøy!!! Kan og si fly/helikopter-tur/ rekefiske/ etc etc...
Jenny-penny Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 har tømt postkassen nå, viste ikke den ble så fort full:o) takk for svar!
Lavendel*06*10* Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Jeg vet hvertfall om en mulighet til å få synge i et studio i Fredrikstad. Få egen cd lissom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå