Gå til innhold

November: Æsculap-fått jente 071106 og 67 grader nord eller andre i nord

Anbefalte innlegg

Hvor mye klær har deres barn på nå når det er så fint vær?

Hvor mye i vogna, og hvor mye når de leker i skyggen? Blir så i tvil jeg. Så må spørre dere som bor i samme landsdel

Fortsetter under...

Jeg er også veldig i tvil. Har behov for å kle på minst mulig samtidig som han skal beskyttes mot sola...

Jeg har variert med body + strømpebukse + sokker + lue og body + bukse + sokker + tynn jakke + lue alt etter om det er vind eller ikke. Har tenkt at det er bedre å kle på for lite og kle på mer/legge på et teppe etterhvert enn at han skal bli altfor varm.

Når han leker i skyggen kommer jeg nok bare til å ha på body og lue og evt sokker hvis han blir litt kald på føttene. Vi prøver oss frem litt enda...

I dag har jeg kortarmet body, strømpebukse og et skjørt på henne. i går var det strømpebukse, shorts, kortarmet body og "kjoletopp", dagen før var det varmere så da droppet vi strømpebukse. Har fått en del fine slike sommersett med ballongshorts/truse og topp så jeg prøver å få brukt dem nå når det er mulighet. Smører godt med solkrem og har alltid på solhatt. Solbriller i vogna.

I vogna sitter hun på lammeskinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...