Gå til innhold

November: Æsculap-fått jente 071106 og 67 grader nord eller andre i nord


Trønderpia venter nr 3

Anbefalte innlegg

Hvor mye klær har deres barn på nå når det er så fint vær?

 

Hvor mye i vogna, og hvor mye når de leker i skyggen? Blir så i tvil jeg. Så må spørre dere som bor i samme landsdel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også veldig i tvil. Har behov for å kle på minst mulig samtidig som han skal beskyttes mot sola...

 

Jeg har variert med body + strømpebukse + sokker + lue og body + bukse + sokker + tynn jakke + lue alt etter om det er vind eller ikke. Har tenkt at det er bedre å kle på for lite og kle på mer/legge på et teppe etterhvert enn at han skal bli altfor varm.

 

Når han leker i skyggen kommer jeg nok bare til å ha på body og lue og evt sokker hvis han blir litt kald på føttene. Vi prøver oss frem litt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kortarmet body, strømpebukse og et skjørt på henne. i går var det strømpebukse, shorts, kortarmet body og "kjoletopp", dagen før var det varmere så da droppet vi strømpebukse. Har fått en del fine slike sommersett med ballongshorts/truse og topp så jeg prøver å få brukt dem nå når det er mulighet. Smører godt med solkrem og har alltid på solhatt. Solbriller i vogna.

I vogna sitter hun på lammeskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å dekke til hele kroppen med lett tøy som ikke er så tettsittende, bortsett fra føttene. Har byttet ut lammeskinnet med et tynt fleecepledd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...