Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun passa på mini i noen timer i dag... Steikende sol og 23 varmegrader da. Så hun ga han lik så godt litt is(!) Bare en halv t-skje, men uansett.. Han er 3 mnd gammel!

Så jeg har måttet slite med magevondt og hylskriking i 4 timer i kveld...

Ringte henne ista, og hun fikk da virkelig høre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skjønner jeg godt at du ble sint.

Tror mamma kunne funnet på noe sånt også.

"Det er viktig at smaksløkene blir utviklet så tidlig som mulig!" eller noe sånt nonsens hun hørte da hun hadde babyer..

Skrevet

å jøyemeg....blir du virkelig forbanna for den del...kan vel være andre grunner til at han har vondt i magen eller skriker???

Skrevet

Hadde ikke likt det jeg heller, særlig hvis jeg hadde gitt klar beskjed.

Men, det kan jo hende han skriker av andre grunner da, så du får være litt snill med mammaen din:)

Skrevet

Ja.. jeg ble sint. Han har ikke grått på snart 1 mnd av magevondt... Så det var ikke så vanskelig å finne ut hvorfor han hadde vondt..

Skrevet

Skulle til å skrive det samme som hun over her. Det er ikke sikkert at det er den skjeen med is som er årsaken til magevondten.

Tror moren din ikke gjorde det for å være slem på noen som helst måte.

Skrevet

jeg tror ikke han kan ha fått så vondt i magen av en halv ts is...

er han 12 uker? da er det jo mange som har starta med litt fast føde, så jeg tror det må være noe annet.....

Skrevet

Hadde jeg sagt det til mamma så vet jeg at hun hadde blitt skikkelig lei seg og fått dårlig samvittighet.

Tror heller jeg skulle ha klart litt skriking jeg....:)

Skrevet

Gi ham litt sukkervann, det hjelper sikkert.

1ss sukker pr dl vann

Skrevet

Skjønner deg kjempegodt! Vondt i magen eller ei, unger på 3 måneder trenger ikke is! Jeg hadde klikka hvis mamma hadde gjort noe sånt, men heldigvis har mamma og jeg helt likt syn på det der så hos mormor blir det lite søtsaker i lang tid.

Skrevet

Det er tydeligvis en del her som ikke har vært borti babyer med skikkelig magevondt pga melk. Jeg støtter deg fullt ut og hadde vært rasende selv.

Skrevet

Men alle har nok vært borti barn som har skreket av andre grunner....Samme hva de skriker for vel....

Skrevet

Nei, selfølgelig gjorde hun det ikke for å være slem... Er jo ikke sikkert det var derfor han hadde så vondt i magen sin heller.. Men det var så tilfeldig! Hun unnskyldte seg osv da.. Ble ikke lei seg eller no sånt nei! Skjønte at jeg ble frustrert.. Hun trodde ikke han kom til å reagere sånn! Hvis det i hele tatt var den isen da.

Skrevet

I fare for å provosere - hvis du ammer kan det være at det er noe du har spist eller drukket som gjør at han gråter.

Brus, løk, purre, sjømat, jordbær eller andre ting som går over i melken.

Skrevet

Himmel, garantert ikke for den lille mengden is han har vondt i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...