Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hun passa på mini i noen timer i dag... Steikende sol og 23 varmegrader da. Så hun ga han lik så godt litt is(!) Bare en halv t-skje, men uansett.. Han er 3 mnd gammel! Så jeg har måttet slite med magevondt og hylskriking i 4 timer i kveld... Ringte henne ista, og hun fikk da virkelig høre....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Da skjønner jeg godt at du ble sint. Tror mamma kunne funnet på noe sånt også. "Det er viktig at smaksløkene blir utviklet så tidlig som mulig!" eller noe sånt nonsens hun hørte da hun hadde babyer..
vi har verdens fineste gull Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 å jøyemeg....blir du virkelig forbanna for den del...kan vel være andre grunner til at han har vondt i magen eller skriker???
Honningmelon Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hadde ikke likt det jeg heller, særlig hvis jeg hadde gitt klar beskjed. Men, det kan jo hende han skriker av andre grunner da, så du får være litt snill med mammaen din:)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Ja.. jeg ble sint. Han har ikke grått på snart 1 mnd av magevondt... Så det var ikke så vanskelig å finne ut hvorfor han hadde vondt..
snuppi min Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Skulle til å skrive det samme som hun over her. Det er ikke sikkert at det er den skjeen med is som er årsaken til magevondten. Tror moren din ikke gjorde det for å være slem på noen som helst måte.
* 5 om dagen * Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 jeg tror ikke han kan ha fått så vondt i magen av en halv ts is... er han 12 uker? da er det jo mange som har starta med litt fast føde, så jeg tror det må være noe annet.....
vi har verdens fineste gull Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Hadde jeg sagt det til mamma så vet jeg at hun hadde blitt skikkelig lei seg og fått dårlig samvittighet. Tror heller jeg skulle ha klart litt skriking jeg....
snuppi min Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Gi ham litt sukkervann, det hjelper sikkert. 1ss sukker pr dl vann
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Skjønner deg kjempegodt! Vondt i magen eller ei, unger på 3 måneder trenger ikke is! Jeg hadde klikka hvis mamma hadde gjort noe sånt, men heldigvis har mamma og jeg helt likt syn på det der så hos mormor blir det lite søtsaker i lang tid.
imsdal med julesmak Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Det er tydeligvis en del her som ikke har vært borti babyer med skikkelig magevondt pga melk. Jeg støtter deg fullt ut og hadde vært rasende selv.
vi har verdens fineste gull Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Men alle har nok vært borti barn som har skreket av andre grunner....Samme hva de skriker for vel....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Nei, selfølgelig gjorde hun det ikke for å være slem... Er jo ikke sikkert det var derfor han hadde så vondt i magen sin heller.. Men det var så tilfeldig! Hun unnskyldte seg osv da.. Ble ikke lei seg eller no sånt nei! Skjønte at jeg ble frustrert.. Hun trodde ikke han kom til å reagere sånn! Hvis det i hele tatt var den isen da.
snuppi min Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 I fare for å provosere - hvis du ammer kan det være at det er noe du har spist eller drukket som gjør at han gråter. Brus, løk, purre, sjømat, jordbær eller andre ting som går over i melken.
sauefot Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 Himmel, garantert ikke for den lille mengden is han har vondt i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå