1jente+1spire Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 hadde brunlig utflod i dag i 12 tiden bare litt i truse innlegget og litt på papiret... ingenting mer skjedde, men nå var jeg nettopp på do å nå var det komt enda mer litt mørk brun utflod.. hva er dette? tegnigns blødning? slimpropp eller hva? hadde mens termin 29 mai og ul 10 juni...
conney skal ha nr 2:) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 ville ringt legen eller jordmor.) Lykke til
1jente+1spire Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 forresten takk for svar conney...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 jeg var hos jm i går, hun sjekket åpningen min (som forøvrig var blitt hele 3cm) jeg ba henne vere litt hardhendt (ville hun skulle strippe, men hun var litt restruktiv og nøyet deg med å rote litt rundt i åpningen) på kvelden kom det gult seigt slim på papiret når jeg tørket meg- med en lys (fersk) stripe blod idag tidlig var det ingenting på papiret- men neste gang jeg var på do utpå dagen, kom det mere gult slim (lignet snørr) og nå med litt brunt i senere på dagen kom det mere slim igjen, mye brunt i, og litt ferskt blod (liten stripe) hahahaha!!! MAASSE deilige detaljer, men går ikke rundt grøten og prøver ikke sminke på sannheten her nei sånn har jeg det iallefall- hva det betyr eller sånn, vet jeg ikke folk sier det er slimproppen eller det kan vere tegningsblødning? eller blanding? eller er slimpropp og tegningsblødning det samme kanskje? hva vet jeg...
1jente+1spire Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 hehe...ok.. takka for svar tjukkebollafeita...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå