vi har verdens fineste gull Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 De er så overfolkelige at det blir useriøst... oioi...
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Tydeligvis når du ser hvor mange som stemmer på dem... Selv om jeg sliter med å skjønne det selv.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 He he he, kunne ikke væt mer enig. Dessverre er det noen som faller for det :-/
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 De som stemmer FrP tar de helt sikkert seriøst, men så er vel de generelt litt mindre samfunnsengasjerte for flertallet.
~sjiraff~ Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Dessverre er det 25% av den stemmeberettigede befolkningen i dette landet som har et forvridd syn på hvordan hverdagen kommer til å bli med FrP i styringa.
Luca Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Syns ikke selve partiet er det verste, men når de klarer å bli norges største omtrent...da blir jeg seriøst skremt! Er det slik vi blir mer og mer her, oss selv først over hele fjøla?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Jeg vil kanskje påstå at det å være folkelig i seg selv ikke er useriøst...De virker jo like seriøse som SV for eksempel. Begge gjør seg like mye flid i å tenke gjennom forslagene sine og vurdere hvor vidt de faktisk lar seg gjøre å gjennomføre
vi har verdens fineste gull Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2007 hva om de fleste andre vet at de ikke lar seg gjennomføre da???
ღhælgelainnღ Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 vet ikke akkurat om det blir så mye bedre med en rødgrønn regjering men. Kristin passer ihvertfall ikke som finansminister...
MintCondition Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Grøss, desverre er det masse folk som tror på de :S
Gjest thricane Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 skal vi se..... litt overbevist ble jeg da de skulle gi alle nordmenn 250 000 kr hver, slik at de selv kunne bestemme hva oljepengene skulle gå til..... mer overbevist ble jeg da en av de kom ut og sa at alle nordmenn burde få en "obligatorisk" sydentur:) men det virkelig overbevisende var da martin schanke ble medlem, og ga motparten en på tygga. etter det har jeg sverget å stemme frp resten av livet... hahahahaha....
Tante Sofie # Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 Vel, jeg har hørt fylkesordføreren vår si (skal ikke nevne hvem/hvor) at er han mann for å gi sitt ord, er han og mann for å ta det tilbake! Han var IKKE fra FRP! Tenk at en folkevalgt politiker kan stå frem og si noe sånt! Mistet all troen, jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå