Gå til innhold

SERIØST JEG TRENGER HJELP!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal kjøpe vogn nr2

har simo kombi fra før av

jeg aaaner ikke hva jeg skal velge, greier ikke å bli fornøyd med vognene jeg prøver..

så nå må du "selge" vogna di til meg:)

eneste som er et must er at jeg vil ha muligheten til å vende styret eller sittedelen og at det er iallefall nesten full liggestilling:):)

come on

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på quinny speedi?

jeg har den ikke men skal kjøpe den,har vært og prøvd den et par ganger.

Syntes kanskje ikke at vogna er sånn kjempe lekker,men heller ikke stygg,men den er helt super og trille,man kan også klikke maxi cosi bilsete på den og så blir den liten når man legger den sammen:)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10119848&sid=14abcuHg3z193223&pos=69&tot=153&page=3

En link til finn,der står det bittelitt om den:)

Skrevet

jeg er også veldig fornøyd med speedi, men den fyller jo ikke akkurat kravene til HI.

Jeg har ingen tips desverre da jeg er superdårlig på vogner. Men jeg har en Hartan vogn som tilfredstiller alle dine krav + litt til. Har kommet mange fine vogner fra Hartan etter at jeg kjøpte også.

Skrevet

På Quinny freestyle kan du sette sportsvogna på understellet begge veier, og det er nesten full liggestilling :)

Skrevet

Hva med teutonia mistral? den har jo vendbart håndtak og full liggestilling, lett og tar ikke stor plass i bilen, samtidig er det jo 4hjuling. 3hjulinger kan du jo ikke velge kjøreretningen på dessverre..

Skrevet

Bugaboo? Jeg var helt forelsket i den før, og var sikker på at min nr to skulle få en slik, men jeg orket ikke å bruke alle de pengene. Men den er fin og kul og lett og vendbar alle veier osv osv Eneste jeg er usikker på, er om det er god plass i sportsvogndelen, men det er det jo mange her inne som vet. Ellers burde du titte på daniels bok og tinas bok og se litt beskrivelser av alle vognene der inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...