Gå til innhold

Det å "miste" veninner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

-fordi man er ærlige?

Det har seg sånn veninna mi fikk en sønn med en som var narkoman. Han er sånn "av og på" -narkoman... Så når han er "ren" så har han i 7 år fått ha gutten sin noen timer i helgene, han har tatt han med til bestemoren hans og på byen og kjøpt noen leker så sånne ting...

Nå plutselig, ut av det ville så vil ikke veninnen min at pappaen til gutten hennes skal se han uten tilsyn. Jeg syntes det var helt på trynet, han har jo på en måte "bevist" han er "orgentlig" nå han har gutten. Han har ALDRI hatt han ruset, og det sier veninnen min og, hun sier også hun ikke er redd for han han skal skade sønnen...

Så nå går jo selvfølgelig barnefaren til retten... Han har fri rettshjelp.. . det har ikke veninnen min :( Så jeg sa til henne jeg syntes hun hadde en dårlig sak, og jeg syntes det var utrolig dumt av henne og plutselig etter 7år nekte faren å se sønnen sin noen får timer av og til... + jeg sa jeg "skjønte" barnefaren.

Dette var kanskje i drøyeste laget og si, men jeg mente det jo... kanskje man ikke skal si alt man mener heller... Men føler hun har en dårlig sak... og hu kommer til å tap masse penger på dette :(

Har ikke hørt fra henne siden egentlig... Jeg VET jo jeg ikke har noe med dette å gjøre.. men har man ikke lov til å si hva man mener om noe til veninnene sine? Jeg sa ikke noe annet enn det jeg skrev opp forbi, men det var kanskje NOK? ..... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det helle kommer jo ann på hvordan man fremlegger meningen sin.. Hvis du sier det på en brå og lite følsom måte så skjønner jeg at hun er sur, men hvis det kommer frem i en setting hvor dere snakker ordentlig og rolig om det burde hun tåle å høre det. Men siden hun er midt oppi det nå så er det kanskje litt sårt. Kan du ikke ringe henne da?

Skrevet

Skjønner ikke hva hun holder på med. Hun sier hun ikke er redd han skal ruse seg når han har barnet og hun sier han aldri kunne skadd barnet. Hvorfor kan han ikke få se han som han allerede har gjort i 7 år da, noen få timer av og til uten tilsyn.... Nei... kan jo ringe henne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...